Oorspronkelijk geplaatst door Thom4z
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenvolgens mij zijn dat geen lopers maar pinnekesdraad. en dat is niet simpel om te paintbrushen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenZondag op den tuningday in baasrode.
enkel de achterlichtcovers doen het niet voor mij
deze maken het geheel er een beetje goedkoop uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vind dit ook zeer knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vind dit ook zeer knap
En gij ligt wakker van die achterlichtcovertjes ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenHell, 't is een mini hoerenkot op wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenwat moet een mens nog meer hebben
Want een hoerenkot zonder hoeren, tja das gelijk een cafe zonder bier heOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Deze Mercedes CRX staat op 2dehandsBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze Mercedes CRX staat op 2dehands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenproper werk , lichtconversie is echt niet gemakkelijk
ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze Mercedes CRX staat op 2dehands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKan wel proper werk zijn, maar is zo jammer van de crx. In originele staat zijn ze stilaan vrij zeldzaam aan het worden. Zou er nog wel eentje willen...
ooit.
ja idd , ik praat echt nie over de auto in het geheel hoor.
er is echt veel mooi werk gedaan !
ori crx met v-tec blokje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk Berichtenje moet wel weten dat die crx al +-4-5j rondrijd met deze setup, dus in die tijd was dit wel toptuning in ons landje
en is ondertussen al meerder malen van eigenaar verwisseld
onder de motorkap zit wel veel lekkers en mooi wat pk's ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenFak, als je daar je snelheid moet op aflezen waan je je toch in een play d'oh potje ofzo
Gelukkig is het in een cayenne
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenkopsteunen zijn sjiek
Hoe zou die rijk geworden zijn? :p
Comment
Comment