Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie tuningbak rijdt je anders wel overal naar huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBoeit me niet.Als ik wil koop ik een auto die hem zelfs in achteruit naar huis rijdt,en hij rijdt u zelfs nog harder naar huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLach maar....als die eens gas geeft is't gedaan met lachen:d
??? is tjoening niet een beetje weggesmeten geld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenTJOENING is echt bere veeet
bere cool
bere pimp
bere zalug
YEAH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie tuningbak rijdt je anders wel overal naar huisOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBoeit me niet.Als ik wil koop ik een auto die hem zelfs in achteruit naar huis rijdt,en hij rijdt u zelfs nog harder naar huis
In his face.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtennog maar eens een keertje ( tot vervelens toe)...verschil tussen tjoening en tuning. Of is pmmeke zijn 5 tjoening? Of eva haar 3? of...
en weggesmeten geld? Bwa alle hobby's en interesses kosten geld he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtennog maar eens een keertje ( tot vervelens toe)...verschil tussen tjoening en tuning. Of is pmmeke zijn 5 tjoening? Of eva haar 3? of...
en weggesmeten geld? Bwa alle hobby's en interesses kosten geld he
Tuurlijk der is een verschil tussen een mooi velgje erop zetten of precies een speelgoed autootje te make zoals die roode daar
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenNdien?
JONGENS toch!!!!
belachelijk daarmee komt ge toch ni op straat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichtenpmmke heeft smaak! Wat we van vele andere kemels niet kunnen zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen smaak is iets persoonlijks he, als er iemand zin heeft om 20 inch chromé spinners onder zijn bmw 1 te gooien omdat hij dat mooi vind.... I don't give a f*ck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen smaak is iets persoonlijks he, als er iemand zin heeft om 20 inch chromé spinners onder zijn bmw 1 te gooien omdat hij dat mooi vind.... I don't give a f*ck
Het is gewoon DWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenHet is gewoon DWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
btw over dat weggegooid geld, (zoals al vaker gezegd op dit forum, meestal als iemand zonder rijbewijs een dure wagen krijgt) wij moeten hun rekening niet maken he
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten20" onder een1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenHet is gewoon DWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
van voor 16 " en achter 18 " .Pimpin Niggah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenmeestal als iemand zonder rijbewijs een dure wagen krijgt) wij moeten hun rekening niet maken he
Comment
Comment