Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
ZIE DA BEDOEL IK NU DIE JHONNY'S TEGENWOORDIG E!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenHeb je het dan over mij???
En mocht gij een auto gekregen hebben, proficiat. Als ik de kans krijg/kreeg zou ik hem ook niet afslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtennee nee, ik weet zelf niet eens met welke auto gij rijdt of hoe oud ge zijt
En mocht gij een auto gekregen hebben, proficiat. Als ik de kans krijg/kreeg zou ik hem ook niet afslaan
En ja heb een autootje gekrege vorig jaar een kangootje ,( da is pas tuning!!!!!)
Vette plastieken 14'' (als het niet minder is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTjoening is not a Crime .Weet iemand waar ik zo'n sticker kan kope?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTjoening is not a Crime .Weet iemand waar ik zo'n sticker kan kope?
Wnr zou je hem willen hebben?
En hoe groot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAh ok geen probleem
En ja heb een autootje gekrege vorig jaar een kangootje ,( da is pas tuning!!!!!)
Vette plastieken 14'' (als het niet minder is)
rood: da real shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHeb het topic ondertussen gevonden, vette ragbak en uw muziekinstallatie
rood: da real shit
Geef toe ge zout toch liever mijn kangooken hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMijn pa kan dat wel regelen voorje.
Wnr zou je hem willen hebben?
En hoe groot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaak nie uit is voor m'n achterruit
En vooral TJOENING geschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaak nie uit is voor m'n achterruit
Is dan 2,13 euro. Je kan het ook overschrijven als je wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenOvermorgen kan je er omkomen.
Is dan 2,13 euro. Je kan het ook overschrijven als je wil.
heb je ook sponsored by daddy da plak ik er naast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenserieus é,kan je dat echt fixe dan plak ik dat erop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenserieus é,kan je dat echt fixe dan plak ik dat erop
Dan kan ik is racen tegen uw power car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenasge da doet betaal ik u een pint
Dan kan ik is racen tegen uw power car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls iemand mijn zo'n sticker fixt doe ik da
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls iemand mijn zo'n sticker fixt doe ik da
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenWnr gaan we nog eens racen Nemo?
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenWnr gaan we nog eens racen Nemo?
j/k
Comment
Comment