Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    neeje neeje zo basic alst maar zijn kan,
    Buiten mijn computerboxen dat ik in het daschboard gevezen heb is er nix pimp
    ohhhh tkomt al uit , tis nen auto5 tuner
    héhé allé veel plezier met den kangoo !

Comment

• Voila zie
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Voila zie
        best wel grappig, zolang het maar werk hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
          best wel grappig, zolang het maar werk hé

theeft wel iets e

Comment

theeft wel iets e

bajoat

Comment

• Deze vond ik wel ferm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Deze vond ik wel ferm

Ziet er goed uit, aleen vind ik de velgen wat klein?
                Ik zou eerder een maatje groter nemen!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ziet er goed uit, aleen vind ik de velgen wat klein?
                  Ik zou eerder een maatje groter nemen!
                  +1

Comment

• Wss leek hun idee beter in hun hoofd...

Comment

• Nu beginnen ze al met een Dacia, waar gaat het naartoe....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichten
                        Nu beginnen ze al met een Dacia, waar gaat het naartoe....

* kijkt nog eens *

1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hahhahaa zaaaaalig

Comment

haha zaaalig!! heb gisteren een getunede aixam gezien, was toch ook wel lachen hoor!!

Comment

Echt belachelijk, en zijnen eersten Dacia (eene grijze) heeft hem al in de prak gereden (heeft hem zen strijkplank maar overgezet he!)
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Begrijpt die mens dan zelf niet dat hij marginaal bezig is.
                                Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
                                Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
                                VW Caddy 2008 1.9TDI
                                _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichten
                                  Begrijpt die mens dan zelf niet dat hij marginaal bezig is.
                                  Nog niet ... ben benieuwd wat zijn volgende 'aanpassing' wordt.

Misschien een ander velgje ... enkel vooraan of achteraan wisselen natuurlijk. Contrast is alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Echt belachelijk, en zijnen eersten Dacia (eene grijze) heeft hem al in de prak gereden (heeft hem zen strijkplank maar overgezet he!)
                                    Voorkant is nog een stuk grappiger, zit in de motorkap zo een luchthapper ding heel brak ingewerkt met ongespoten plamuur en die chrome-rode ruitewissers maken het gewoon af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                                      Voorkant is nog een stuk grappiger, zit in de motorkap zo een luchthapper ding heel brak ingewerkt met ongespoten plamuur en die chrome-rode ruitewissers maken het gewoon af
                                      idd, had beter ook foto gemaakt van zijne voorkant.
                                      mss die kerel eens vragen voor een volledige fotoshoot?

Comment

• Dat zou hij misschien nog graag hebben.
                                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

Deze heb ik ook gespot aan het tuningsalon, ik had er een foto van genomen maar 't was te donker. Ik dacht dat ik het kreeg

Dit is voor mij het toppunt van marginaliteit...
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X