Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Het gaat mijn zinnig verstand te boven dat mensen zoiets zouden kopen om er dan een paar 1000€ aan te hangen qua uitbouw.
tis dan wel zo da ge voor de prijs van een corsa ofzo een johny logan hebt... ik snap zo'n mensen ook niet maar het is het resultaat dat telt, en het is origineel
Een RX7 die al jaren meedraait, eerste keer dat ik deze gespot heb moet een jaar of 7 geleden zijn. Staat nu nog exact hetzelfde als toen, hij ziet er nog altijd geweldig uit.
Het gaat mijn zinnig verstand te boven dat mensen zoiets zouden kopen om er dan een paar 1000€ aan te hangen qua uitbouw.
je hebt er wel die een brommobiel oppimpen
hoe marginaal ben je dan bezig .
maar een dacia is tenminste nog een wagen
en met een paar details te veranderen maak je ze mooi .
zie de fotos .
de zwarte en de rode zijn zeker knap gedaan
zie de fotos .
ik vindt het interieur van die racy logan anders ook wel ferm....
tis dan wel zo da ge voor de prijs van een corsa ofzo een johny logan hebt... ik snap zo'n mensen ook niet maar het is het resultaat dat telt, en het is origineel
zie de fotos .
Ze zien er beter uit, da's waar.
Maar zo'n auto zou ik allereerst al niet kopen als autoliefhebber, laat staan dat ik er dan als amper-autoliefhebber nog geld tegenaan smijt?
Ik denk wel dat er bvb in Bulgarije en degelijke wel een markt is voor Elia. Daar is de Logan misschien even populair als de Golf en Astra hier.
Comment