Oorspronkelijk geplaatst door Trendax
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDe 1.2 zal wel koeling genoeg hebben nu!
PS let op de gele afwerking bij die BMW, de grilles, vensteromlijstingen, nummerplaathouder, er werd aan alles gedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenTot in de puntjes werd erover nagedacht!
altijd dichtsteken als ik langs die car wash passeer
trouwens, moet overdag maar es aan de GISO passeren, 5 serie break, check it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtentrouwens, moet overdag maar es aan de GISO passeren, 5 serie break, check it
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwrong topic!!! dat hoort thuis in overdreven tuning! of vind je het geslaagd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
'k Stond nog te twijfelen om de velgen ff op m'n golfje te vijzen
Enkel de 4 uitlaten storen mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwrong topic!!! dat hoort thuis in overdreven tuning! of vind je het geslaagd?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDit is toch helemaal nog niet 'overdreven'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenGisteren deze schitterende A3 gezien
Helemaal mijn smaak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Ik heb 'm vrijdag gezien toen ik naar Peer naar het rijden was,heb nog een thumbs up gehad van de Turkse eigenaar
Heb je geen foto van de voorkant met de zwarte grill? Al de rest is wel super lelijk.
Comment
-
gespot op mijne voorhof
ik noem het tuning
met me uberinlaat tuning ( en ja het trekt nog meer lucht ook )
tis een dampkap buis die in den brico 10 euro kost da voor 1M opgeplooid 3M uitgetrekt.
en het straffe aan de zaak is, stond dees jaar op racewars nen tuningwinkel die plooibare buizen ( zelfde soort ) verkocht in verschillende kleuren. voor 25cm opgeplooid betaalde 30 euro.
khad een patent moete nemen op zoon luchtinlaat.
had ik nu tonnen geld verdient van die tjoeners.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb 'm vrijdag gezien toen ik naar Peer naar het rijden was,heb nog een thumbs up gehad van de Turkse eigenaar
Heb je geen foto van de voorkant met de zwarte grill? Al de rest is wel super lelijk.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEn gij zegt niks? Das 10 minuten van mij ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk was er gisteren ook .1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Deze morgend in Tongeren eene getunede Seat Leon zien rijden, mooi getuned.
Maar dien uil reed nog op zijn zwarte wintervelgenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEn gij zegt niks? Das 10 minuten van mij ofzo
Comment
Comment