Die Mazda
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Die roestverbergers zijn echt wel op die BMW hoor .
Waarom plaatst iemand nu in godsnaam zo'n afschuwelijke dingen op zijn wagen? Ik kan maar moeilijk geloven dat een relatief jonge 7'er daar al aan het roesten zou zijn hoor, dus de eigenaar moet die chromé wielranden echt wel mooi vinden .Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiDie roestverbergers zijn echt wel op die BMW hoor .
Waarom plaatst iemand nu in godsnaam zo'n afschuwelijke dingen op zijn wagen? Ik kan maar moeilijk geloven dat een relatief jonge 7'er daar al aan het roesten zou zijn hoor, dus de eigenaar moet die chromé wielranden echt wel mooi vinden .nls2000
Comment
-
Daarstraks deze prachtige audi S2 gezien in mijn straat. De eigenaar woont in mijn straat en zijn wagen staat alle dagen buiten. Vandaag had ik geluk aangezien de motorkap open stond. Toevallig liep de eigenaar in de buurt en vertelde me dat zijn karretje 400 pk heeft . Hij was zijn radiator aan het vervangen. Erg vriendelijke man trouwens die zijn wagen heeft bewerkt met chiptuning, porsche onderdelen,....Bezoek zijn site: www.verle.be dan kan je zien dat er aan de wagen veel veranderd werd.
Hier de foto's. Ik kan er gewoon maar geen genoeg van krijgen, zo'n prachtbak .
Last edited by TimKaa; 17/06/2005, 21:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPDa's toch gewoon de 5-cilinder turbo van Audi? Welke Porsche onderdelen zitten er allemaal in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaVind hem best nog knap, behalve het M-logo dan.
2)Als je dan toch zo een ***** bent om er een op te zetten, dan toch deze niet! Ofwel een geïntegreerde (lijkt me de beste oplossing), of een die...nee ik kom niet uit mijn woorden, laten we het bij geen spoiler houden. (het was iets i.v.m. de proporties, nl. breedte koetswerk tov spoiler, maar ik kan geen idee geven wat beter zou zijn, omdat hier gewoon geen spoiler op past)
P.S. Heerlijke Audi!!!
Comment
Comment