Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
renault megane coupé
Comment
-
-
let ens op hoe MEGANE word geschrevn. net zoals op de nieuwe megane é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev.let ens op hoe MEGANE word geschrevn. net zoals op de nieuwe megane é
Nee die fenders achter die lichten trekken op niets, juist zoals die booskijkers voor/achter, die traanplaat, die johnny zonneband, de velgen (ziet er echt goedkoop uit), en dat schuine sierstuk... oh dan vergeet ik de bikkembergs sticker nog :p
conclusie : koop gwn een andere auto om te "tunen" (Renaults lenen zich daar niet zo goed toe, die jongen kan er ook niet aan doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnJa maar daarom ist nog geen schonen auto hoor
Nee die fenders achter die lichten trekken op niets, juist zoals die booskijkers voor/achter, die traanplaat, die johnny zonneband, de velgen (ziet er echt goedkoop uit), en dat schuine sierstuk... oh dan vergeet ik de bikkembergs sticker nog :p
conclusie : koop gwn een andere auto om te "tunen" (Renaults lenen zich daar niet zo goed toe, die jongen kan er ook niet aan doen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BekéStrijkplanken horen in de keuken, en op het circuit, niet op de openbare weg.
Comment
-
Vandaag tegengekomen:
Let vooral op de vakkundig geplaatste (2 verschillende?) uitlaten en de super kaarsrechte nummerplaathouder
Ik hoef er niet bij te vermelden dat ding op zijn wintervelgjes met wieldoppen uiterst belachelijk is.
En dan nog het uiterst belachelijke lawaai dat eruitkomt terwijl het ding geen zak vooruit gaat...
En gisteren:
Tis erg hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Vandaag tegengekomen:
Let vooral op de vakkundig geplaatste (2 verschillende?) uitlaten en de super kaarsrechte nummerplaathouder
Ik hoef er niet bij te vermelden dat ding op zijn wintervelgjes met wieldoppen uiterst belachelijk is.
En dan nog het uiterst belachelijke lawaai dat eruitkomt terwijl het ding geen zak vooruit gaat...
En gisteren:
Tis erg hier
Comment
Comment