Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Mooi gedaan !
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

renault megane coupé
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 03/01/2006, 20:33.

Comment

foto vergeten
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

die Mégane ziet er wel netjes uit alleen ben ik nie zo te vinden voor die kieuwen achter de lampen ...
            en aan de mistlampen in de voorbumper zie ik ook iets ma het kan natuurlijk ook zijn da ik het nie gewoon ben ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MagicIbiza
              [size=2]die Mégane ziet er wel netjes uit alleen ben ik nie zo te vinden voor die kieuwen achter de lampen
              Same here.

Het stukje traanplaat achter de nummerplaat (achteraan) vind ik er ook een beetje over

Comment

let ens op hoe MEGANE word geschrevn. net zoals op de nieuwe megane é
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Amai, knap opgemerkt !
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Amai, knap opgemerkt !
                    ja hé, tot in de details uitgewerkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                      let ens op hoe MEGANE word geschrevn. net zoals op de nieuwe megane é
                      Ja maar daarom ist nog geen schonen auto hoor

Nee die fenders achter die lichten trekken op niets, juist zoals die booskijkers voor/achter, die traanplaat, die johnny zonneband, de velgen (ziet er echt goedkoop uit), en dat schuine sierstuk... oh dan vergeet ik de bikkembergs sticker nog :p

conclusie : koop gwn een andere auto om te "tunen" (Renaults lenen zich daar niet zo goed toe, die jongen kan er ook niet aan doen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                        Ja maar daarom ist nog geen schonen auto hoor

Nee die fenders achter die lichten trekken op niets, juist zoals die booskijkers voor/achter, die traanplaat, die johnny zonneband, de velgen (ziet er echt goedkoop uit), en dat schuine sierstuk... oh dan vergeet ik de bikkembergs sticker nog :p

conclusie : koop gwn een andere auto om te "tunen" (Renaults lenen zich daar niet zo goed toe, die jongen kan er ook niet aan doen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                          Hahaha, die Eclipse.. Precies een strijkplank langsachter...
                          wat is dat voor zever, een Japanse wagen heeft dat nodig, een 206 niet maar die eclipse is geen af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                            wat is dat voor zever, een Japanse wagen heeft dat nodig, een 206 niet maar die eclipse is geen af
                            Zéver ! Allemaal Gezéver ! om die van in Het Eiland nogs te quoten..
                            Ik vind hem ook veel mooier mét :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa

Die is prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                Strijkplanken horen in de keuken, en op het circuit, niet op de openbare weg.
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                  Strijkplanken horen in de keuken, en op het circuit, niet op de openbare weg.
                                  man toch, zo'n japanse bak schreeuwt er als het ware gewoon om, op een europese auto hoort gewoon geen spoiler maar op zo'n juweeltje als de eclipse is dit echt een must vind ik, je zou die gele hier moete zien rond rijden, heerlijk gewoon (jammer genoeg geen foto's van)

Comment

Vandaag tegengekomen:

Let vooral op de vakkundig geplaatste (2 verschillende?) uitlaten en de super kaarsrechte nummerplaathouder

Ik hoef er niet bij te vermelden dat ding op zijn wintervelgjes met wieldoppen uiterst belachelijk is.
                                    En dan nog het uiterst belachelijke lawaai dat eruitkomt terwijl het ding geen zak vooruit gaat...

En gisteren:

Tis erg hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                      Vandaag tegengekomen:

Let vooral op de vakkundig geplaatste (2 verschillende?) uitlaten en de super kaarsrechte nummerplaathouder

Ik hoef er niet bij te vermelden dat ding op zijn wintervelgjes met wieldoppen uiterst belachelijk is.
                                      En dan nog het uiterst belachelijke lawaai dat eruitkomt terwijl het ding geen zak vooruit gaat...

En gisteren:

Tis erg hier
                                      HEEL ERG

Comment

Overleef je het daar wel? pleeg geen zelfmoord aub

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCC
                                          Overleef je het daar wel? pleeg geen zelfmoord aub
                                          De gedachte dat mijn teerbeminde mardertje elk van die johnnykarren in no-time achter zich laat terwijl ik aan mijn ontbijt bezig ben, houdt me fit.

Comment

Working...
                                          X