waaw.... wa nen bak. Sorry maar dat noem ik willen maar niet kunnen (blijf er dan gewoon af hé). Vooral die achterbumper, hij koopt hem een bumper met twee uitlaatpijpvoorzieningen (nieuw woord ) en waar plaatst hij zijn uitlaten .....in het midden natuurlijk .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaawaaw.... wa nen bak. Sorry maar dat noem ik willen maar niet kunnen (blijf er dan gewoon af hé). Vooral die achterbumper, hij koopt hem een bumper met twee uitlaatpijpvoorzieningen (nieuw woord ) en waar plaatst hij zijn uitlaten .....in het midden natuurlijk .
Oeh, op de kulak is er een kuisvrouwtje (ze is 1,50m) met kort zwart stekelhaar dat met een super-margi Xsara Coupé rijdt, een bordeauxne HDI met de meest afschuwelijke bodykit, met krassen en 15" velgen en al ...
Ik ga er nog een foto van pakken, 't zijn mijn laatste dagen an die Kortrijker Uni ..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanHet ergste zijn nog de 15" velgen!Als ge iets aan uwen auto moet veranderen als ge aan tuning wilt doen,zijn het toch u velgen!2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment