Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
    rararararaaaaaaa

maar laten we nu vooral ontopic gaan
    Euhm ... een ... dat ik het niet weet.

En ontopic, was da???

Comment

• Vrijdag aan het centraal station Antwerpen een A4 Avant zonder deurklinken gezien...best wel knap, maar hoe krijg je zoiets open...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
        Vrijdag aan het centraal station Antwerpen een A4 Avant zonder deurklinken gezien...best wel knap, maar hoe krijg je zoiets open...?
        Afstandsbediening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
          Euhm ... een ... dat ik het niet weet.

En ontopic, was da???

citroen, dat is pas een echte auto

Comment

• Nie verschieten hé. Deze ben ik deze week tegengekomen. Ik begon meteen te lachen toen ik hem zag staan. De eigenaar heeft hem zelf bepleisterd en hij heeft vooral op de afwerking gelet...

Ik hem de nummerplaat dan ook weggewerkt omdat er teveel mee gelachen zal worden .

Comment

• Nog meer...

Comment

• En nog

Comment

• Wat is dat in godsnaam ???

Ik zie er van ver een Mitsubishi in... met de achterkant van een Cayenne ??

Is dit onze Hollandse vriendin Nicole aan het werk ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                    Wat is dat in godsnaam ???

Ik zie er van ver een Mitsubishi in... met de achterkant van een Cayenne ??

Is dit onze Hollandse vriendin Nicole aan het werk ??

Comment

• Toch schoon he, zo'n knap afgewerkte two-tone auto

Comment

• Was een mazda 323 ooit in een ver verleden

Comment

• Een Mazda 323 EVO

TimKaa, wil je je op deze site registreren en die foto's upload op hun server en en topic openen? Dit word een award winnaar zeg ik U!! Op zen minst Shed Of The Week en mischien zelfs kanidaat voor Shed Of The Year.
                          Zo lelijk kom jeze zelden tegen.

Comment

• Mercedes S met lelijke velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                              Een Mazda 323 EVO

TimKaa, wil je je op deze site registreren en die foto's upload op hun server en en topic openen? Dit word een award winnaar zeg ik U!! Op zen minst Shed Of The Week en mischien zelfs kanidaat voor Shed Of The Year.
                              Zo lelijk kom jeze zelden tegen.
                              Toch geen topic openen voor deze afschuwelijke wagen. Dat verdient hij niet .

Comment

• Mooie ingewerkte uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                                  Tja dat kan je ook afvragen van onderdelen van het merk zelf , die kopen ze ook van ergens anders , vb Philips verkoopt tv's onder Philips zijn naam maar ook onder verschillende andere merken maar of ze daardoor slechter zijn omdat er een andere merk aanhangt , dat denk ik niet , de onderdelen zijn hetzelfde .
                                  geloof mij, er is een GROOT verschil tussen een philips uit een electronicazaak en een philips uit bvb de macro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                                    geloof mij, er is een GROOT verschil tussen een philips uit een electronicazaak en een philips uit bvb de macro.
                                    Ik heb dat nog al eens gehoord, hebt u daar bewijzen voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                                      Ik heb dat nog al eens gehoord, hebt u daar bewijzen voor?
                                      niet direct, maar mijn oom is elektricien. Als je kijkt in een tv uit de macro zie je dat er duidelijk minder inzit dan een andere philips-tv met dezelfde kast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                                        niet direct, maar mijn oom is elektricien. Als je kijkt in een tv uit de macro zie je dat er duidelijk minder inzit dan een andere philips-tv met dezelfde kast.

Off couse, al die speciale technieken heb je niet, het zijn juist die die zoveel kosten.

Comment

• Ontopic dan maar weer

Hella Magic Colours

18"

Wie ze groter wil, ik heb ze ook in 2048 * 1536
                                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Working...
                                          X