Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
    Iieeuuwww !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      De 1.2 zal wel koeling genoeg hebben nu!
      De uitlaten zullen wel even opvallend geweest zijn, daar ben ik vergeten naar te kijken. 'k Vond het al erg genoeg om er zo een foto van de maken, op die drukke parking

PS let op de gele afwerking bij die BMW, de grilles, vensteromlijstingen, nummerplaathouder, er werd aan alles gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
        Tot in de puntjes werd erover nagedacht!
        jaaaa eppegem marginal ftw!
        altijd dichtsteken als ik langs die car wash passeer

trouwens, moet overdag maar es aan de GISO passeren, 5 serie break, check it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
          trouwens, moet overdag maar es aan de GISO passeren, 5 serie break, check it
          I will, ik weet ni wa'k moet verwachten..

Comment

• Gisteren deze schitterende A3 gezien

Helemaal mijn smaak...

nls2000

Comment

• 'k Stond nog te twijfelen om de velgen ff op m'n golfje te vijzen
              nls2000

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wrong topic!!! dat hoort thuis in overdreven tuning! of vind je het geslaagd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    wrong topic!!! dat hoort thuis in overdreven tuning! of vind je het geslaagd?
                    De eigenaar wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten

'k Stond nog te twijfelen om de velgen ff op m'n golfje te vijzen
                      De velgen wil ik ook wel graag hebben
                      Enkel de 4 uitlaten storen mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        wrong topic!!! dat hoort thuis in overdreven tuning! of vind je het geslaagd?
                        Dit is toch helemaal nog niet 'overdreven'?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Dit is toch helemaal nog niet 'overdreven'?
                          vind ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                            Gisteren deze schitterende A3 gezien

Helemaal mijn smaak...

Ik heb die ook al is tegengekomen. Zalige kar inderdaad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Ik heb 'm vrijdag gezien toen ik naar Peer naar het rijden was,heb nog een thumbs up gehad van de Turkse eigenaar
                              Heb je geen foto van de voorkant met de zwarte grill? Al de rest is wel super lelijk.

Comment

• gespot op mijne voorhof

ik noem het tuning

met me uberinlaat tuning ( en ja het trekt nog meer lucht ook )

tis een dampkap buis die in den brico 10 euro kost da voor 1M opgeplooid 3M uitgetrekt.

en het straffe aan de zaak is, stond dees jaar op racewars nen tuningwinkel die plooibare buizen ( zelfde soort ) verkocht in verschillende kleuren. voor 25cm opgeplooid betaalde 30 euro.

khad een patent moete nemen op zoon luchtinlaat.
                                had ik nu tonnen geld verdient van die tjoeners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Ik heb 'm vrijdag gezien toen ik naar Peer naar het rijden was,heb nog een thumbs up gehad van de Turkse eigenaar
                                  Heb je geen foto van de voorkant met de zwarte grill? Al de rest is wel super lelijk.
                                  En gij zegt niks? Das 10 minuten van mij ofzo
                                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Ik was er gisteren ook .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Ik was er gisteren ook .
                                      Mong.
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Deze morgend in Tongeren eene getunede Seat Leon zien rijden, mooi getuned.
                                        Maar dien uil reed nog op zijn zwarte wintervelgen
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

nemo heeft prachtige foto's van zijn kar misgelopen... spijtige zaak

Comment

Working...
                                          X