I like
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Voor mij een UBERLELIJKE tuningBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenVoor mij een UBERLELIJKE tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenVoor mij een UBERLELIJKE tuning
ik ga nu mijn mond gaan spoelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtengespot op mijne voorhof
Doet mij herinneren aan de eerste keer dat ik in de VS was. Reed van vliegveld naar Cisco centrum, en naast ons reed er zo 1, in slechte staat, maar met een gebrul, en - ik zweer het u - 2 brothers erin, zoals in de films
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenDeze Focus stond echt ongelooflijk breed. Zijn wielen kwamen mooi gelijk met de wielkastrand. Maar het is lelijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenPaars is zowiezo heel gewaagd, het staat eigenlijk schoon op geen enkele wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtengespot op mijne voorhof
.
Dacht wel dat ik hem kende:
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=30806
Comment
-
ik ben zowiezo trots op mijn custom made fuzzy dice by mama coast customs
nu de schoonste thirdgen is now wel steeds die van camarosource .
http://www.cardomain.com/ride/296625 nog wa meer fotootjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenFord Focus CC in Brugge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenOp zo een moment wilde terug Jambers hebben:
Marginaliteit in Vlaanderen. Waar komt het vandaag. Wie zijn ze. En, waarom. Deze week in ... Jambers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtengolfke ziet er sjiek uit , veel zwarte dingen. mss nog wat meer zwart maken
nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenDe velgen wil ik ook wel graag hebben
Enkel de 4 uitlaten storen mij!
Anyway, de code van de OEM-velg is CU7 :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichtenwagen zie ik iedere dag staan, nu zelfs met de enige echte ducktapelook vooraan! velgen vind ik wel nog mooi staan onder de corsa!
Mijn oud schooltje
Comment
Comment