Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I like

Comment

• Voor mij een UBERLELIJKE tuning
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
        Voor mij een UBERLELIJKE tuning
        sticker-obsession

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
          Voor mij een UBERLELIJKE tuning
          ik vind dat superknap !!

ik ga nu mijn mond gaan spoelen

Comment

• Deze Focus stond echt ongelooflijk breed. Zijn wielen kwamen mooi gelijk met de wielkastrand. Maar het is lelijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              gespot op mijne voorhof

Fok man, dat is een mega-geile bak

Doet mij herinneren aan de eerste keer dat ik in de VS was. Reed van vliegveld naar Cisco centrum, en naast ons reed er zo 1, in slechte staat, maar met een gebrul, en - ik zweer het u - 2 brothers erin, zoals in de films

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                Deze Focus stond echt ongelooflijk breed. Zijn wielen kwamen mooi gelijk met de wielkastrand. Maar het is lelijk !

Paars is zowiezo heel gewaagd, het staat eigenlijk schoon op geen enkele wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                  Paars is zowiezo heel gewaagd, het staat eigenlijk schoon op geen enkele wagen
                  Er zijn uitzonderingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    gespot op mijne voorhof

.

Dacht wel dat ik hem kende:

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=30806
                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• ik ben zowiezo trots op mijn custom made fuzzy dice by mama coast customs

nu de schoonste thirdgen is now wel steeds die van camarosource .

http://www.cardomain.com/ride/296625 nog wa meer fotootjes

Comment

• deze velgen passen er toch redelijk erbij, toch niet overdreven volgens mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichten
                          deze velgen passen er toch redelijk erbij, toch niet overdreven volgens mij...

het heeft idd wel iets...

Comment

• Idd, iets van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              wagen zie ik iedere dag staan, nu zelfs met de enige echte ducktapelook vooraan! velgen vind ik wel nog mooi staan onder de corsa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Ford Focus CC in Brugge

al eens tegengekomen! is echt wel knappe wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  Op zo een moment wilde terug Jambers hebben:

Marginaliteit in Vlaanderen. Waar komt het vandaag. Wie zijn ze. En, waarom. Deze week in ... Jambers.
                                  deze wagen kom ik veeeeeel te veeeeeeel tegen!! je zou pardoes tegen een boom kleven als je die ziet opduiken! vooral de zonnebanden rondom zijn echt wel tjoening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                    golfke ziet er sjiek uit , veel zwarte dingen. mss nog wat meer zwart maken
                                    nice
                                    golf was van iemand die ik ken, rijd nu met een opc blauwe opel corsa c! echt die kerel kan een auto mooi tunen, niet overdreven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                      De velgen wil ik ook wel graag hebben
                                      Enkel de 4 uitlaten storen mij!
                                      Wie wil die velgen niet hebben, 'k ben aan het denken van ze ook te placeren, probleem is alleen dat die 18" zijn en niet gehomologeerd voor mijnen auto

Anyway, de code van de OEM-velg is CU7 :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
                                        wagen zie ik iedere dag staan, nu zelfs met de enige echte ducktapelook vooraan! velgen vind ik wel nog mooi staan onder de corsa!
                                        Sint Rembert!

Mijn oud schooltje

Comment

• Comment

Working...
                                          X