ABT Audi A3 Sportback en A4 Avant:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segagetver... deze heb ik nog nooit gezien.
Die zijn wreed nice. Weet je per ongeluk welke maat ze waren?
Carlsson heeft nu trouwens een NOG recentere velg op de markt gebracht, een 11-spakige.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Tegenwoordig staat er bij ons aan't school vaak een 'getjoende' E36, grandioosbelachelijk gewoon
achteraan dikke spoiler, lexuslichten, stickers 'under construction' en nog stickers allerhande, auto is niet verlaagt, stoere zonneband,...
en wat steek je onder zo'n auto? juist ja, standaard bandjes met wieldoppen
Ow ik was vergeten te zeggen vooraan en achteraan een M-embleem ('t is een 316i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeTegenwoordig staat er bij ons aan't school vaak een 'getjoende' E36, grandioosbelachelijk gewoon
achteraan dikke spoiler, lexuslichten, stickers 'under construction' en nog stickers allerhande, auto is niet verlaagt, stoere zonneband,...
Ow ik was vergeten te zeggen vooraan en achteraan een M-embleem ('t is een 316i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeTegenwoordig staat er bij ons aan't school vaak een 'getjoende' E36, grandioosbelachelijk gewoon
Comment
Comment