Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Waarom zijn zijn spiegels ingeklapt? Nieuwste rage onder de johnny's?

Johnny = iemand die nor (harcore)house luistert.

Tuner = iemand die graag een persoonlijke touch geeft aan zijne wagen.

GROOT VERSCHIL!!

Trouwens ni alle tuners zijn Johnny, er zijn er ook die Bart, Tom of Kris heten...

Comment

• Die spoiler is echt belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
        Die spoiler is echt belachelijk.
        Ik vind de hele auto belachelijk. Ik heb zeker niets tegen tuning, maar het grote deel van de wagens dat je ziet zien er bijna allemaal hetzelfde uit. Ik bedoel dan wel de extreemste gevallen. praktisch dezelfde bumpers, spoilers...... alleen het merk van wagen verschilt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slotracer
          maar het grote deel van de wagens dat je ziet zien er bijna allemaal hetzelfde uit. Ik bedoel dan wel de extreemste gevallen. praktisch dezelfde bumpers, spoilers...... alleen het merk van wagen verschilt.
          Sorry, maar dan kan ik enkel zeggen dat jij niet al te vaak buiten komt!?
          Nog nooit is de verscheidenheid zo groot geweest, en nog nooit is er sprake van zoveel strekkingen binnen de tuningwereld.
          Denken we maar aan cleaned-style, ratlook, asian style, etc.
          Af en toe eens verder kijken dan wat vooroordelen kan wonderen doen

Comment

• sjonnie strikes back!
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
              sjonnie strikes back!
              Zie ik daar 3 uitlaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dj Noiz
                Zie ik daar 3 uitlaten?
                dat zie jij heel goed!

zou 't een driecilinder zijn? of is er misschien een bougiekabel defect, en was er geen geld over om die te vervangen?

Comment

• Zie ik daar een vern**kte Fiesta?
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                    Zie ik daar een vern**kte Fiesta?
                    'k heb een Peugeot-vermoeden. zou ik volgende keer eens stoppen en er in geveinsde bewondering rondwandelen, daarbij de kans lopend dat de eigenaar van het gedrocht me aanspreekt en minstens een half uur aan de klap houdt, terwijl mijn niet-wettige wederhelft wacht met het eten?

Comment

'k heb een Peugeot-vermoeden. zou ik volgende keer eens stoppen en er in geveinsde bewondering rondwandelen, daarbij de kans lopend dat de eigenaar van het gedrocht me aanspreekt en minstens een half uur aan de klap houdt, terwijl mijn niet-wettige wederhelft wacht met het eten?
                      Misschien kan je de eigenaar, wijsmaken hoe mooi je de *kuch* wagen wel vindt, en hoe de combinatie van velgen kleur en spoilers schitterend wel niet is en dat zijn/haar project op de markt moet gebracht worden.
                      Het zou de idioot zn dag goed maken
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Misschien kan je de eigenaar, wijsmaken hoe mooi je de *kuch* wagen wel vindt, en dat zijn/haar project op de markt moet gebracht worden.
                        Het zou de idioot zn dag goed maken
                        ja, en dan uitgenodigd worden om 't volledige foto-album van de verbouwing te komen bewonderen en ergens in een of ander naar hond of kat ruikend appartement belanden, alwaar een blondgeverfde del in veel te kort truitje, met tattoo op haar onderrug én navelpiercing een diepvriespizza staat op te warmen zeker? mooi niet. ik heb écht mijn grenzen.

Comment

• ook nog tegengekomen: bompa-tjoening.

die dingen links en rechts in 't spoilertje zijn pinkers. waar blijven ze 't halen? halfords?
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

ja, en dan uitgenodigd worden om 't volledige foto-album van de verbouwing te komen bewonderen en ergens in een of ander naar hond of kat ruikend appartement belanden, alwaar een blondgeverfde del in veel te kort truitje, met tattoo op haar onderrug én navelpiercing een diepvriespizza staat op te warmen zeker? mooi niet. ik heb écht mijn grenzen.
                            dan samen gezellig Familie kijken en de laatste dag allemaal lezen
                            *rilling*
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

ook nog tegengekomen: bompa-tjoening.

die dingen links en rechts in 't spoilertje zijn pinkers. waar blijven ze 't halen? halfords?
                              Pinkers opzij, aan de zijspiegels, nu ook al in de spoilers
                              => wat is het volgende?
                              => velgen met pinkers? uitlaten met pinkers?

Comment

ook nog tegengekomen: bompa-tjoening.

ik dacht eerst dat het 4e en 5e remlichten waren
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

dan samen gezellig Familie kijken en de laatste dag allemaal lezen
                                  *rilling*
                                  *ieuw*

wat een smerige gedachtengang.

Comment

ik dacht eerst dat het 4e en 5e remlichten waren
                                    echt hé, het waren pinkers. en 'ie maakte er veelvuldig gebruik van, zodat z'n investering rendeerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness
                                      Sorry, maar dan kan ik enkel zeggen dat jij niet al te vaak buiten komt!?
                                      Nog nooit is de verscheidenheid zo groot geweest, en nog nooit is er sprake van zoveel strekkingen binnen de tuningwereld.
                                      Denken we maar aan cleaned-style, ratlook, asian style, etc.
                                      Af en toe eens verder kijken dan wat vooroordelen kan wonderen doen
                                      Ik kom zelfs heel veel buiten!!!!! Mijn wagen is ook getuned. Maar als je sommige ziet (ieder zijn goesting) , is het een verkrachting van de wagen.

Comment

• gisteren :

Comment

• Extra verbreed

Comment

Working...
                                          X