Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
    M3 Baby
    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Passat met A8-velgen
      Bijgevoegde Bestanden
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
        M3 Baby

zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo belachelijk! :rolleye:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls

Passat met A8-velgen
          Astra Break met A8-velgen

Comment

• Zet de originele achterlichten er terug in, en je hebt een mooi polo'tje
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik heb hier al is foto's van dit Golfje gezet maar dje gigashare zuigt toch wel ze, dus kga ze nu nog is opnieuw poste da ze wel zichtbaar zijn..

Comment

• en dan heb'k ook nog een S'je

sorry voor de slechte foto's maar die zijn onder de viaduct van Wilrijk getrokke

Comment

• Ik krijg kippevel van dieje spoiler op dien Golf

@SebastiaN°69: je bent hier nog niet zolang, dus je kan het niet echt weten tenzij je echt het reglement hebt gelezen , maar de policy op het forum is max. 3 foto's per post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                    Ik krijg kippevel van dieje spoiler op dien Golf
                    respect voor het werk,maar persoonlijk vind ik het een lelijke foorbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                      Ik krijg kippevel van dieje spoiler op dien Golf

@SebastiaN°69: je bent hier nog niet zolang, dus je kan het niet echt weten tenzij je echt het reglement hebt gelezen , maar de policy op het forum is max. 3 foto's per post
                      ei'k weet ik da wel, want ik lees al een tijdje mee zonder dat ik was geregistreerd, maar 't is toch gewoon veel werk om telkens weer opnieuw een andere post te verzenden..
                      'k Zal er in het vervolg rekening met houden, srry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lil_Angel
                        respect voor het werk,maar persoonlijk vind ik het een lelijke foorbak
                        Bwa, enkel de spoiler is erover.. Precies één of andere toog in een café, voor de rest kan hij er wel door..
                        't Is wel nen hele vriendelijke mens want 'k mocht zelfs plaats nemen achter het stuur
                        Terloops wist hij te zeggen dat hij hem verkoopt (wegens gezinsuitbreiding).. Ik zou wel wille weten hoeveel hij ervoor vraagt, maar ik dierf toch niet zo goe

Comment

• Wat vinden jullie van deze corsa van iemand die ik ken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Wat vinden jullie van deze corsa van iemand die ik ken?

Niet mis, alleen jammer van de witte velgen. Past niet bij de wagen vind ik.

Comment

• nogal zwart, zelfs het logo..
                              het plastieke kapje over zijn plaat toont zo 'bompa'
                              de velgen, hmmz, kweet ni goe, ze staan hem wel redelijk goed.. mss afwerken met een beetje bling*bling ('t is toch ne zwarte)
                              voor de rest wel oké, hoewel ik hem wel is zou wille zien als hij een beetje verlaagd is..

Comment

• Mercedes E met BBS CH:

Bijgevoegde Bestanden
                                nls2000

Comment

• Dat is niet bbs ch denk ik....

edit: toch wel, als ik ze wat groter zag werd het duidelijker! Kheb niks gezegd
                                  Last edited by ; 02/11/2005, 14:58.

Comment

• Zelfs met een klein dakspoilerke, of is het een papier aan die ruit vd apotheek
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                                      Ik heb hier al is foto's van dit Golfje gezet maar dje gigashare zuigt toch wel ze, dus kga ze nu nog is opnieuw poste da ze wel zichtbaar zijn..

hehe, da golfke zie ik ook regelmatig staan. aan da tankstation aan de rechterkant als ge van de bist de doornstraat inrijdt, hé?

Comment

• idd

Hij staat ook veel in een zijstraat van de krijgslaan (krijslaan is zijstraat van de doornstraat en boomsesteenweg)
                                        Last edited by Astian; 02/11/2005, 21:04.

Comment

• *kuch*

Die kar is van m'n beste maat
                                          Last edited by ; 10/11/2005, 18:29.

Comment

Working...
                                          X