Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Zet de originele achterlichten er terug in, en je hebt een mooi polo'tje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black MambaIk krijg kippevel van dieje spoiler op dien Golf
@SebastiaN°69: je bent hier nog niet zolang, dus je kan het niet echt weten tenzij je echt het reglement hebt gelezen , maar de policy op het forum is max. 3 foto's per post
'k Zal er in het vervolg rekening met houden, srry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lil_Angelrespect voor het werk,maar persoonlijk vind ik het een lelijke foorbak
't Is wel nen hele vriendelijke mens want 'k mocht zelfs plaats nemen achter het stuur
Terloops wist hij te zeggen dat hij hem verkoopt (wegens gezinsuitbreiding).. Ik zou wel wille weten hoeveel hij ervoor vraagt, maar ik dierf toch niet zo goe
Comment
-
nogal zwart, zelfs het logo..
het plastieke kapje over zijn plaat toont zo 'bompa'
de velgen, hmmz, kweet ni goe, ze staan hem wel redelijk goed.. mss afwerken met een beetje bling*bling ('t is toch ne zwarte)
voor de rest wel oké, hoewel ik hem wel is zou wille zien als hij een beetje verlaagd is..
Comment
-
Zelfs met een klein dakspoilerke, of is het een papier aan die ruit vd apotheek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69Ik heb hier al is foto's van dit Golfje gezet maar dje gigashare zuigt toch wel ze, dus kga ze nu nog is opnieuw poste da ze wel zichtbaar zijn..
Comment
Comment