Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cult
    Die Mazda ne Johnnybak??

Amaai,hier zitten LOSERS op dit forum...
    je hebt wel serieuse zelfkennis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
      Hij is wel al geregistreerd sinds februari.. maar uiteindelijk, die 6 posts.. no offence zenne maja.....

*edit: 'k Zie net dat het 9 posts zijn, maar dat doet nu niet veel ter zake
      Iik had inderdaad enkel op het aantal posts gelet. Anciënniteit verdien je hier door het aantal posts, maar nu genoeg off-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
        Iik had inderdaad enkel op het aantal posts gelet. Anciënniteit verdien je hier door het aantal posts, maar nu genoeg off-topic.
        Ja, maar daarom hebt ge ni minder gelijk met wat je antwoordde ze

Comment

• die c heb ik ook zien staan de zondag aan het tunigsalon, knap!

Comment

• Vele tuningliefhebbers zullen dit wel een mooie auto vinden, maar geef mij toch liever het standaard-model . (Brugge)

Comment

• Comment

• Clio'tje, niet slecht vind ik, alleen spijtig van die uitlaten.

Comment

• die carbon(look?) motorkap vind ik best geslaagd, die bmw is minder naar mijn goesting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske

Die achterlichten vind ik echt pokkelelijk overdag, maar als het donker is en die branden
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Die achterlichten vind ik echt pokkelelijk overdag, maar als het donker is en die branden
                      Idem. Die kerel van het pirroen heeft een stoerekar snachts. Overdag heel wat minder inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                        Die C klasse is knap met die velgen maar die lichten, koffer en klinken
                        wa kunde der nu lelijk aan vinden? ze zijn mooi weggecleand. en de (amerikaanse) koffer is ook mooi ontdaan van alle frullen.

't enige mooie zijn de carlsson-velgen??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                          wa kunde der nu lelijk aan vinden? ze zijn mooi weggecleand. en de (amerikaanse) koffer is ook mooi ontdaan van alle frullen.

't enige mooie zijn de carlsson-velgen??
                          Voor de achterlichten moet ge ook wel zijn natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                            De auto is veel stijlvoller en knapper MET klinken en MET logo achteraan !! Trekt op niks nu ...
                            smaken en kleuren...

Comment

• idd.
                              persoonlijk vind ik die kofferklep ech heel knap gedaan. Eventueel zelfs nog nummerplaatuitsparing weg, en plaat in bumper monteren. Klinken zijn ook heel mooi weggewerkt. maar voor het gemak en veiligheid zou ik enkel de achterste weg gedaan hebben. Lichten zijn ook goed geslaagd, had ik nog niet eerder gezien

Comment

• hoe moet je eigelijk instappen zonder klinken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                  hoe moet je eigelijk instappen zonder klinken?
                                  Op de afstand bediening van de centrale vergrendeling drukken.
                                  En de deuren worden met een pomp uit het slot geduwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                    Op de afstand bediening van de centrale vergrendeling drukken.
                                    En de deuren worden met een pomp uit het slot geduwd
                                    Ik heb da is gezien op Pimp My Ride en ik moet zeggen dat da wel indrukwekkend is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa

De velgen zijn knap! Voor de rest vind ik er niets aan. Vooral die achterkant!

Comment

• Dit kan ik misschien beter in het Afgrijselijke Tuning topic plaatsen
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
                                          Dit kan ik misschien beter in het Afgrijselijke Tuning topic plaatsen
                                          Die wagen ken ik, die was ook op de sprint op race-wars.
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X