Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn neef zijn nissan is bijna af, hier enkele foto's.

Er volgen er nog wel als hij volledig af is, tzal nu niet lang meer duren..
    Knap werkske !
    Dat is een 300ZX, toch? Heb je al specs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Knap werkske !
      Dat is een 300ZX, toch? Heb je al specs?
      Een 200sx of 180sx (naam afhankelijk van welk continent) zal ook al goed zijn hoor
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 180sx dacht ik.

Specs weet ik nog niet juist, kdacht dat het zo'n dik 170 pk ging zijn, in combinatie met het lage gewicht zal dat wel al goed vooruit gaan. In de toekomst zal dat mss nog wel wat verhogen. (het vermogen dan )

Nu is het belangrijkste dat hij de baan op kan, theeft lang genoeg geduurt voor hem denk ik :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
          180sx dacht ik.

Specs weet ik nog niet juist, kdacht dat het zo'n dik 170 pk ging zijn, in combinatie met het lage gewicht zal dat wel al goed vooruit gaan. In de toekomst zal dat mss nog wel wat verhogen. (het vermogen dan )

Nu is het belangrijkste dat hij de baan op kan, theeft lang genoeg geduurt voor hem denk ik :p
          Nope, in België hebben ze hem altijd 200SX genoemd, zelfs de allereerste versie uitgerust met de 1.8.
          Blijft een cult-wagen, zalig

Comment

• Tzal dan idd wel een 200SX zijn, ik ken van dat soort nissan (eigelijk zowat van alle nissans..) niet echt veel.

Al ben ik wel benieuw hoe hij zal rijden, hiervoor had hij een MINI one, dus tzal al zeker sneller zijn, daarvoor een E36 325i en een Mercedes 300SE dacht ik.
            Tis dus iets totaal anders dan gewend.

Comment

• Die Nissans zijn echt zalig (als ze niet overtuned zijn wel te verstaan).
              Ik zou er ook wel één willen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                  Die Nissans zijn echt zalig (als ze niet overtuned zijn wel te verstaan).
                  Ik zou er ook wel één willen
                  Verlaagd, velgen, 2liter SR20DETT en 350pk ==> vetheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Verlaagd, velgen, 2liter SR20DETT en 350pk ==> vetheid

Persoonlijk zou ik er velgen met wat meer spaken ondersteken, maar kom ...

Comment

• Knap
                      Maar vind de S13 eigelijk nog een stukje knapper

Ooit eens foto's gezien van een mosgroene S13, goed verlaagd op TH-lines en een hoop carbon prullaria ==>

Comment

• nu waarom verbaast de sponser mij niet.

stickerland echt iets voor de gemiddelde tuner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          nu waarom verbaast de sponser mij niet.

stickerland echt iets voor de gemiddelde tuner
                          Kar is aan de buitenkant nochtans volledig standaard, probeer nog een keertje

Comment

• Daar sta je dan met golfje, "velgjes te veel uit de wielkasten meneer". Het was precies wel een heleboel misérie want een half uur later stonden ze er nog... Schoon bakske wel!

Comment

• ik denk niet dat het om de velgjes ging ( hoewel ik het pokkelelijk vind als de velgen breder zijn dan de banden )
                              het ding rijd op een O plaat, en dan gaan de flikken altijd eens na of je wel degelijk een testrit of naar een meeting aant rijden bent.

Comment

• idd bekeuren die handel. O-platen zijn voor oldtimers, niet voor minder taksen te betalen.
                                er zitten er hier nog zo'n paar trouwens.

Comment

ik denk niet dat het om de velgjes ging ( hoewel ik het pokkelelijk vind als de velgen breder zijn dan de banden )
                                  het ding rijd op een O plaat, en dan gaan de flikken altijd eens na of je wel degelijk een testrit of naar een meeting aant rijden bent.
                                  Was wel het geval hoor, ze zaten voortdurend naar de velgen te wijzen en te controleren... Spijtige zaak voor de golfrijder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    idd bekeuren die handel. O-platen zijn voor oldtimers, niet voor minder taksen te betalen.
                                    er zitten er hier nog zo'n paar trouwens.
                                    spijtig genoeg kunnen ze daar niets op zeggen bij O platen, ( ze zullen wel altijd proberen )

en over O platen minder taksen klopt ook niet.
                                    vanaf je wagen 25 jaar oud is betaal je zowiezo maar het minimum aan taxen ( 32 euro ofzoiets ) of die nu ingeschreven is als dagdagelijkse wagen of oldtimer.
                                    oldtimer is iets voor de keuring.

Comment

spijtig genoeg kunnen ze daar niets op zeggen bij O platen, ( ze zullen wel altijd proberen )

en over O platen minder taksen klopt ook niet.
                                      vanaf je wagen 25 jaar oud is betaal je zowiezo maar het minimum aan taxen ( 32 euro ofzoiets ) of die nu ingeschreven is als dagdagelijkse wagen of oldtimer.
                                      oldtimer is iets voor de keuring.
                                      je krijgt wel degelijk een bekeuring als je met O-platen gewoon rondbolt.
                                      en je moet minder verzekering betalen, over de taksen was je juist.

Comment

• je krijgt wel degelijk een bekeuring als je met O-platen gewoon rondbolt.
                                        heb ik toch ook gezegd in me eersdere post, maar ze kunnen hem op o platen NIETS maken om de velgen. wel om de O plaat.

toch zillen de meeste flikken nog steeds proberen iets op die velgen te zeggen.
                                        en I weet dat een oldtimers minder moeten betalen voor verzekering, maar verzekering en tax zijn 2 volleidge dingen. en iemand die minder verzekering betaalt is geen taxontloper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          je krijgt wel degelijk een bekeuring als je met O-platen gewoon rondbolt.
                                          en je moet minder verzekering betalen, over de taksen was je juist.
                                          Als gij zegt dat ge een testritje aan't doen zijt kunnen ze u toch geene bal maken

Maar inderdaad die velgen die bij die hierboven uitsteken, dat mag niet he!
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X