Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tuning van hoog niveau. Let vooral op de pinkers aan de voorbumper, van een scooter waarschijnlijk en dan nog wat opgeplakte roosterjes . Vanbinnen was hij nog mooier maar deze foto's zijn niet gelukt.

Comment

• Idd klassetuning. Anders zou hij niet in knokke staan

Comment

• Deze velgen zie je als maar meer, maar lijken helemaal nergens op. Ik vind ze gewoon afschuwelijk, dan nog liever wieldoppen .

Last edited by TimKaa; 21/12/2005, 23:43.

Comment

• Gisteren Corrolla (denk ik) gespot met links en rechts een schoon demperke ingewerkt
          Rechts met rook en links zonder.
          Rarara

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
            Tuning van hoog niveau. Let vooral op de pinkers aan de voorbumper, van een scooter waarschijnlijk en dan nog wat opgeplakte roosterjes . Vanbinnen was hij nog mooier maar deze foto's zijn niet gelukt.
            Nen echte racer!

Comment

• Waanzin dat je zoiets tegenkomt op de Lippenslaan

Comment

• Die lampjes die normaal aan een vrachtwagen hangen
                Dat moet ik ook hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
                  heeft hier waarschijnelijk al gestaan. Stond op Kuurne kermis
                  Als ik me niet vergis is dat de wagen van de baas van het magazine Streettuner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
                    Als ik me niet vergis is dat de wagen van de baas van het magazine Streettuner
                    Jup, en dit is een 307cc

Comment

• Wansmakelijke wagen.
                      Wel knap gedaan wss, maar wansmakelijk.

Comment

japanse tekens op een VW golf????

Comment

• Zal mss een bumper van mugen ofzo zijn ofwel is de eigenaar een Japanner of Chinees, die durven wel eens iets vies doen met een auto.
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• bumper lijkt me voor allesbehalve dan voor golf voorbestemd. net zoals de kofferspoiler. Dat is gewoon een spoiler voor een sedan op een hatchback
                            man man, je hebt echt wel coole mensen op deze bol lopen

Comment

Deze velgen zie je als maar meer, maar lijken helemaal nergens op. Ik vind ze gewoon afschuwelijk, dan nog liever wieldoppen .

Geen Civic R met Mugenstickers gezien daar in de buurt ? Die staat daar meestal altijd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                Geen Civic R met Mugenstickers gezien daar in de buurt ? Die staat daar meestal altijd..
                                Nee, helaas...

Comment

• dat zijn oxygen velgen mijn neef heeft die ook op zijn bmw 3serie.Je ziet inderdaad tegenwoordig veel bmw"s met die velgen maar ik snap niet dat je wieldoppen mooier vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                    dat zijn oxygen velgen mijn neef heeft die ook op zijn bmw 3serie.Je ziet inderdaad tegenwoordig veel bmw"s met die velgen maar ik snap niet dat je wieldoppen mooier vindt
                                    Jah, smaken verschillen hé . Deze velgen vind ik alles behalve mooi, met die geboogde spaken .

Comment

• Focus SVT ofzoiets... Stond achter op de koffer en op de velgen.
                                      Best knap behalve die achterbumper die wel een halve meter lang leek te zijn
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba

Focus SVT ofzoiets... Stond achter op de koffer en op de velgen.
                                        Best knap behalve die achterbumper die wel een halve meter lang leek te zijn
                                        SVT

zoals in Mustang SVT Cobra?
                                        Naaaais

Comment

Working...
                                        X