Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Tuning van hoog niveau. Let vooral op de pinkers aan de voorbumper, van een scooter waarschijnlijk en dan nog wat opgeplakte roosterjes . Vanbinnen was hij nog mooier maar deze foto's zijn niet gelukt.
Tuning van hoog niveau. Let vooral op de pinkers aan de voorbumper, van een scooter waarschijnlijk en dan nog wat opgeplakte roosterjes . Vanbinnen was hij nog mooier maar deze foto's zijn niet gelukt.
bumper lijkt me voor allesbehalve dan voor golf voorbestemd. net zoals de kofferspoiler. Dat is gewoon een spoiler voor een sedan op een hatchback
man man, je hebt echt wel coole mensen op deze bol lopen
dat zijn oxygen velgen mijn neef heeft die ook op zijn bmw 3serie.Je ziet inderdaad tegenwoordig veel bmw"s met die velgen maar ik snap niet dat je wieldoppen mooier vindt
dat zijn oxygen velgen mijn neef heeft die ook op zijn bmw 3serie.Je ziet inderdaad tegenwoordig veel bmw"s met die velgen maar ik snap niet dat je wieldoppen mooier vindt
Comment