testrit mag in een straal van 10km (ofzo) rond je woning. Maar als je dus naar de gb of bakker gaat met volk bij, aanschouwen ze dat niet als testrit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
eigenlijk als ge echt volhoud kunnen ze u nooit een bal maken.
maar 25km in de omtrek.
van mijn garage, van mijn huis, van belgie, van de provincie ( staat niet gespeciefieerd in het wetboek )
niet snachts rijden, tenzij je terugkomt van een meeting.
ben in augustus naar APOW geweest en ben nog altijd niet over huis geweest.
alleen testritten.
ben naar den ald geweest, heb daar nen bak bier gaan halen om te testen of mijne koffer nog goed macheerde. en yups, mijne koffer macheerd nog goed, kan nog altijd nen bak vervoeren.
ma swat, als ge ne vieze hebt snachts edde het zitten.
O platen inleveren terplekke, en omda u voertuig nog zonder nummerplaten op de weg staat word da nog in beslag genoemn ook en kunde te voet naar huis.
Comment
-
jamma , hoe met nen tjoener anders zijn tonen dat die 8 , 9 of 10" velgen onder zijn wagen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenOndanks alles, toch een knap I'tje Past perfect voor die kar, zo'n bandjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenocharmkes, alweer iemand die geboren is zonder smaakzin
Comment
-
en wie ben jij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenpssst, het tongetje betekent dat het een graptje is
Comment
-
Misschien moeilijk te herkennen, maar het is een witte Audi Q7 met zilveren achterlichten en zwarte velgen...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
De achterkant had nog Golf III lichten als ik me niet vergis. Nochtans, als die voor zijn werk geparkeerd staat, dan zou em beter moeten weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenjetta 2 coupé met corrado voorbumper
Plots is't geen mooi geheel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenNu ge't zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenNu ge't zegt
Ik haat dat dus é, zo auto's in 2 kleuren (of toch op die manier )
En die voorlichten
Comment
Comment