Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's toch de Focus RS in Amerika?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Da's toch de Focus RS in Amerika?
      gvd da wste nie

right you are:

Comment

• Ik denk niet dat de Focus RS in de States ook verkocht werd, ook niet onder een andere naam.

Deze Focus SVT is gewoon de Focus ST170 zoals wij die hier kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          bumper lijkt me voor allesbehalve dan voor golf voorbestemd. net zoals de kofferspoiler. Dat is gewoon een spoiler voor een sedan op een hatchback
          man man, je hebt echt wel coole mensen op deze bol lopen
          Let vooral ook op het zijmarkeringslicht(onderaan de voorbumper) Het soort dat veelvuldig op aanhangwagens/trailers gebruikt wordt.

Comment

• De SVT is inderdaad de ST170 ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• als ik dat hier zo allemaal lees vind ik dat de tuners hier serieus belachelijk gemaakt worden door enkele tieners die net uit hun pampers zijn .
              en zoals er hier eerder gezegd hebben " als het geen porsches , bmw's of mercedessen zijn "dan telt het niet mee .

lang leve de tuners !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BLACKMAGIC
                zoals er hier eerder gezegd hebben " als het geen porsches , bmw's of mercedessen zijn "dan telt het niet mee
                Dat is waar, maar dat wil nog niet zeggen dat ge uw Golf moet ombouwen naar een Porsche hè

Just kidding ... Elk zijn goesting, en in een kort berichtje is het soms aanlokkelijk om wat overdreven te reageren !
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                  Dat is waar, maar dat wil nog niet zeggen dat ge uw Golf moet ombouwen naar een Porsche hè

Just kidding ... Elk zijn goesting, en in een kort berichtje is het soms aanlokkelijk om wat overdreven te reageren !
                  inderdaad ieder zijn eigen goesting

Comment

• 22222222222
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                      111111111111111
                      Schoon fotokes arnev.!
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Golf V

Comment

• lekkere wagen. van vandeginste torhout???
                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• als we dan toch over golfjes beginnen..
                            In antwerpen (zijstraat van de Jan van Rijswijcklaan, en een nogal drukke.. Er rijden bussen door enzo) staat altijd een Golfje GTi geparkeerd met standaard velgjes van de GTi, maar die zijn precies verchroomd ofzo, en dan met die zwarte lak is da echt wel .. Echt wel sjiek, iemand die ook al opgemerkt? Telkens ik er langs kom vergeet ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                              Golf V

Het zal knap worden als hij er grote zomervelgen zal opsteken

Comment

• Meende ik ook te zeggen! Die velgen zijn veel te klein maar waarschijnlijk voor de winter bestemd.

Comment

• Superknappe velgen

Breyton zeker hè?
                                  nls2000

Comment

• Breyton Vision idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
                                      als we dan toch over golfjes beginnen..
                                      In antwerpen (zijstraat van de Jan van Rijswijcklaan, en een nogal drukke.. Er rijden bussen door enzo) staat altijd een Golfje GTi geparkeerd met standaard velgjes van de GTi, maar die zijn precies verchroomd ofzo, en dan met die zwarte lak is da echt wel .. Echt wel sjiek, iemand die ook al opgemerkt? Telkens ik er langs kom vergeet ik het
                                      die heb ik dan toch nog niet zien staan. je bedoelt de camille huysmanslaan? de verbinding tussen jan v ryswycklaan en jan de voslei? da is hier een straat van mij verwijderd!

specifieer ns. golf 3 of 4? waar staat die ergens?

Comment

Working...
                                      X