Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
    die heb ik dan toch nog niet zien staan. je bedoelt de camille huysmanslaan? de verbinding tussen jan v ryswycklaan en jan de voslei? da is hier een straat van mij verwijderd!

specifieer ns. golf 3 of 4? waar staat die ergens?
    niet de camille huysmanslaan.. het is ne 5.. ik weet dat in die straat ne GB is (niet de vlaamse kunstlaan) dus ik zal eens ff zoeken op de site van gb, mss dat de naam me dan te binnen schiet

EDIT: 't is ne GB niet zo ver van een doven-school nabij de haantjeslei

EDIT2:
    Super GB Lange Lozanna
    Lange Lozannastraat, 154
    2018 Antwerpen Ll.

in die straat zou het moeten zijn..
    Last edited by Astian; 07/01/2006, 15:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
      niet de camille huysmanslaan.. het is ne 5.. ik weet dat in die straat ne GB is (niet de vlaamse kunstlaan) dus ik zal eens ff zoeken op de site van gb, mss dat de naam me dan te binnen schiet

EDIT: 't is ne GB niet zo ver van een doven-school nabij de haantjeslei

EDIT2:
      Super GB Lange Lozanna
      Lange Lozannastraat, 154
      2018 Antwerpen Ll.

in die straat zou het moeten zijn..

ah DAAR! ja, diene zwarte GTI heb ik vannacht nog gezien toen ik naar huis reed.
      en inderdaad ja, het viel me op... ik zag z'n velgen al van ver blinken. maar ik heb ze niet deftig bekeken toen ik de auto net passeerde. 'k zal der int vervolg ns naar zien!

wa er nu wel is.... misschien kan turboman hierop antwoorden. ik weet ni of die velgen gewoon aluminium zijn of da die nog zilver gespoten zijn ook. bijvoorbeeld, mijn velgen van onder den beeza zijn niet gespoten, das aluminium met een laagje vernis over. en als 'm gewassen is en hij staat 's avonds onder een straatlantaarn verschiet ik er nog van hoe da die kunnen blinken.

Comment

ah DAAR! ja, diene zwarte GTI heb ik vannacht nog gezien toen ik naar huis reed.
        en inderdaad ja, het viel me op... ik zag z'n velgen al van ver blinken. maar ik heb ze niet deftig bekeken toen ik de auto net passeerde. 'k zal der int vervolg ns naar zien!

wa er nu wel is.... misschien kan turboman hierop antwoorden. ik weet ni of die velgen gewoon aluminium zijn of da die nog zilver gespoten zijn ook. bijvoorbeeld, mijn velgen van onder den beeza zijn niet gespoten, das aluminium met een laagje vernis over. en als 'm gewassen is en hij staat 's avonds onder een straatlantaarn verschiet ik er nog van hoe da die kunnen blinken.
        'k Ben er al een paar keer gepasseerd en iedere keer pics vergeten te nemen, of te laat, of....
        als je er hebt, laat maar weten
        Als je zijn velgen overdag ziet, is het precies of er staan groefjes in en het is er duidelijk voor gedaan.. Het heeft niets met zijn parkeerkunsten te maken denk ik..
        However.. het is sjiek gedaan

Comment

Ja,de 18" velgen voor onder de GTI blinken id wat meer dan de gemiddelde velg.Maar of die zilver gespoten zijn??Geen idee.En de standaard 17" velgen hebben een normale kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls

Superknappe velgen

Breyton zeker hè?
            Nice rims,nice car

Comment

• De mijne hebben hier en daar al een vlekske door 't zout

misschien laten polieren ... maja, da gaat op niks trekken dan zeker
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                De mijne hebben hier en daar al een vlekske door 't zout

als je je velgen laat polieren, hebben ze driemaal zoveel verzorging nodig dan anders hé!

edit: denk da deze gepolierd is....

Last edited by ; 07/01/2006, 18:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                  Golf V

knap golfke,alleen spijtig van de wintervelgen en dat 'ie geen blanco nr.plaathouder heeft
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Winter voor iets hé
                    Je laat je velgen toch niet afzien van al dat zout (alex69alex kan getuigen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                      Winter voor iets hé
                      Je laat je velgen toch niet afzien van al dat zout (alex69alex kan getuigen)
                      Bwa, erg is het niet, maar 't is toch spijtig ... Het is normaal dat zulke dingen slijten, zoiets kan je niet zomaar tegenhouden.
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

De mijne hebben hier en daar al een vlekske door 't zout

Die van mij krijg ik zelfs niet meer helemaal zuiver (komt ervan als je iedere dag door kilo's zout moet rijden )

Comment

• twas wel op een salon ma soit

Mansory DB9
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

twas wel op een salon ma soit

Mansory DB9
                            wat een kwijlbak!

Comment

• Wat een verkrachting van het origineel!

Die Conti GT van mansory is nog knap, maar dit totaal niet

Comment

• Heb je pics van die Conti GT
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  Wat een verkrachting van het origineel!

Die Conti GT van mansory is nog knap, maar dit totaal niet
                                  totaal mee eens, ik begrijp niet waarom sommige tuners de exclusieve auto's zo verbouwen en verpesten. Deze soort auto's zijn standaard al bloedmooi, en ik vindt dat dat zo zou moeten blijven. Maar ja, sommige tuners leren het nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                    totaal mee eens, ik begrijp niet waarom sommige tuners de exclusieve auto's zo verbouwen en verpesten. Deze soort auto's zijn standaard al bloedmooi, en ik vindt dat dat zo zou moeten blijven. Maar ja, sommige tuners leren het nooit.
                                    Daarom dat ik het niet erg vond van die Conti, die is standaard lelijk genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Daarom dat ik het niet erg vond van die Conti, die is standaard lelijk genoeg

deze is nog wel knap, maar is die normaal niet groen met beige?? als ek mij ni vergis....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                        deze is nog wel knap, maar is die normaal niet groen met beige?? als ek mij ni vergis....
                                        Je kan die in alle kleuren krijgen, maar ik vind enkel foto's van een zwarte

Comment

• gisteren gespot op de antwerpse ring....

impreza WRX...

Comment

Working...
                                          X