Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenMisschien moeilijk te herkennen, maar het is een witte Audi Q7 met zilveren achterlichten en zwarte velgen...
Maar ik vind ze lelijk.
Zwarte velgen zal wel vet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenMisschien moeilijk te herkennen, maar het is een witte Audi Q7 met zilveren achterlichten en zwarte velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDie 300C's zie je wel veel met grote afschuwelijk lelijk en goedkoop ogende pimp velgen hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk BerichtenIk zou die velgen + banden toch niet graag betalen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenSjongejonge, ik vraag me echt af wat er zo 'cool' is aan die ruitstickers...
"Tuning is not a crime"
"Under construction"
Comment
-
check die ducktape om z'n bumper op z'n plaats te houden!
Gisteren aan de self car wash was er ne vent (met de nodige gouden kettingen rond z'n nek) voor mij z'n gepimpte 5-deurs Hyundai Accent met de hogedrukreiniger aan 't afspuiten... ik had schrik dat hij er zijn 2 gps-look-antennekes en belletering alla 'sport' '1.6' en reflecterende striping en weet ik wat er nog allemaal op plakte ging afspuiten. Zou toch zonde geweest zijn mocht er één van die tjoening prullen tegen mijn auto vliegen.
Comment
Comment