Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
die heb ik dan toch nog niet zien staan. je bedoelt de camille huysmanslaan? de verbinding tussen jan v ryswycklaan en jan de voslei? da is hier een straat van mij verwijderd!
specifieer ns. golf 3 of 4? waar staat die ergens?
niet de camille huysmanslaan.. het is ne 5.. ik weet dat in die straat ne GB is (niet de vlaamse kunstlaan) dus ik zal eens ff zoeken op de site van gb, mss dat de naam me dan te binnen schiet
EDIT: 't is ne GB niet zo ver van een doven-school nabij de haantjeslei
EDIT2:
Super GB Lange Lozanna
Lange Lozannastraat, 154
2018 Antwerpen Ll.
niet de camille huysmanslaan.. het is ne 5.. ik weet dat in die straat ne GB is (niet de vlaamse kunstlaan) dus ik zal eens ff zoeken op de site van gb, mss dat de naam me dan te binnen schiet
EDIT: 't is ne GB niet zo ver van een doven-school nabij de haantjeslei
EDIT2:
Super GB Lange Lozanna
Lange Lozannastraat, 154
2018 Antwerpen Ll.
in die straat zou het moeten zijn..
ah DAAR! ja, diene zwarte GTI heb ik vannacht nog gezien toen ik naar huis reed.
en inderdaad ja, het viel me op... ik zag z'n velgen al van ver blinken. maar ik heb ze niet deftig bekeken toen ik de auto net passeerde. 'k zal der int vervolg ns naar zien!
wa er nu wel is.... misschien kan turboman hierop antwoorden. ik weet ni of die velgen gewoon aluminium zijn of da die nog zilver gespoten zijn ook. bijvoorbeeld, mijn velgen van onder den beeza zijn niet gespoten, das aluminium met een laagje vernis over. en als 'm gewassen is en hij staat 's avonds onder een straatlantaarn verschiet ik er nog van hoe da die kunnen blinken.
ah DAAR! ja, diene zwarte GTI heb ik vannacht nog gezien toen ik naar huis reed.
en inderdaad ja, het viel me op... ik zag z'n velgen al van ver blinken. maar ik heb ze niet deftig bekeken toen ik de auto net passeerde. 'k zal der int vervolg ns naar zien!
wa er nu wel is.... misschien kan turboman hierop antwoorden. ik weet ni of die velgen gewoon aluminium zijn of da die nog zilver gespoten zijn ook. bijvoorbeeld, mijn velgen van onder den beeza zijn niet gespoten, das aluminium met een laagje vernis over. en als 'm gewassen is en hij staat 's avonds onder een straatlantaarn verschiet ik er nog van hoe da die kunnen blinken.
'k Ben er al een paar keer gepasseerd en iedere keer pics vergeten te nemen, of te laat, of....
als je er hebt, laat maar weten
Als je zijn velgen overdag ziet, is het precies of er staan groefjes in en het is er duidelijk voor gedaan.. Het heeft niets met zijn parkeerkunsten te maken denk ik..
However.. het is sjiek gedaan
Ja,de 18" velgen voor onder de GTI blinken id wat meer dan de gemiddelde velg.Maar of die zilver gespoten zijn??Geen idee.En de standaard 17" velgen hebben een normale kleur
Die Conti GT van mansory is nog knap, maar dit totaal niet
totaal mee eens, ik begrijp niet waarom sommige tuners de exclusieve auto's zo verbouwen en verpesten. Deze soort auto's zijn standaard al bloedmooi, en ik vindt dat dat zo zou moeten blijven. Maar ja, sommige tuners leren het nooit.
totaal mee eens, ik begrijp niet waarom sommige tuners de exclusieve auto's zo verbouwen en verpesten. Deze soort auto's zijn standaard al bloedmooi, en ik vindt dat dat zo zou moeten blijven. Maar ja, sommige tuners leren het nooit.
Daarom dat ik het niet erg vond van die Conti, die is standaard lelijk genoeg
Comment