Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
-
ok foto 1 van de civic van iemand die ik ken.
was eerst rood afgebleekt naar roos.
waarna hij lexuslichtjes erop had gezet.
2de foto. had hij al een andere uitlaat. parse achterbumper ( afgereden na 1 week door over benzineslang te rijden bij een tankstation ) geen nood ducktape is u vriend in dit soort situaties.
paarse sideskirts
witte voorbumper. achteraf herspoten in paars maar door het niet gebruiken van vernis had deze een andere kleur dan dat van zijn ducktape achterbumper + sideskirts.
ook kreeg de wagen een spoiler. waarvan me mamy nog steeds denkt dat het een fietsenrek is.
deze spoiler was zo hoog dat deze terwijl die op de koffer stond hij boven de wagen uitkwam.
neem ook nota dat de wagen achteraan witte rallyvelgen heeft en vooraan zwarte.
dit was omdat de velgen van zijn vorige civic vooraan niet pasten.
de ornaje foto is het eindresultaat nadat hij 2 jaar had gewerkt, 5 sets velgen later, 3 motorkappen 5 sets voor en achterlichten later en al de andere shit.
Comment
-
-
hij heeft er duizenden euro's in gepompt auto is 2x opnieuw gespoten in het oranje.
en dan nog zie je rood van de vroegere kleur.
auto is nu verkocht voor 5000 euro.
Comment
-
Eigenlijk echt wel 'jammer' dat het na er zoveel geld in gestoken te hebben nog altijd niet perfect gedaan is ..
Comment
-
we hebben ooit eens uitgerekend.
heeft 4 verschillende sets koplampen gehad, 3 sets achterlichten.
6 sets velgen.
4 vorbumpers 1 witte 1 paarse , 2 oranje.
3 motorkappen. origineel, bad look, evo style met plexiglas.
1 uberspoiler
4 geluidsinstallaties
3 uitlaten.
nog een hoop prullen
auto was 3 jaar in zijn bezit
Comment
-
mja, dat was altijd het verschil tussen hem en mij.
ik werkte altijd naar een bepaald totaalbeeld dat ik wou berijken.
en kon ik het onderdeel niet betalen of niet vinden, dan kwam er niets op tot ik dat onderdeel kon betalen.
hij had geen eindbeeld van wat bereikt moest worden. en smeet dus elke keer iets anders op zijn wagen tot die het beu was en er een ander onderdeel opzwierde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmja, dat was altijd het verschil tussen hem en mij.
ik werkte altijd naar een bepaald totaalbeeld dat ik wou berijken.
en kon ik het onderdeel niet betalen of niet vinden, dan kwam er niets op tot ik dat onderdeel kon betalen.
hij had geen eindbeeld van wat bereikt moest worden. en smeet dus elke keer iets anders op zijn wagen tot die het beu was en er een ander onderdeel opzwierde.
Comment
-
mja, maar je wilt niet weten hoevele van die tuners eigenlijk zo zijn.
ander voorbeeld is iemand met een astra 2l turbo
18jaar
vollledig uitgebouwd jonge had geld.
installatie van 2000 euro in de koffer enz...
19"velgen
grappige was je hoorde aan zijn manier van praten dat hij grote mond had maar niet wist waarover die het had. ( als die hard met zijn astra een rond punt nam dan voelde je hoe zijn achterbanden probeerden uit te breken
anyway, pakt afrit te snel, auto naar de zak. laat wagen herstellen.
heeft auto juist terug in orde gebracht, rijd op 200m van zijn deur hond dood tegen 120.
bumper terug kapot.
Comment
-
pasbrug aan de goeden herder.
geloof me 5000 euro was eigenlijk nog teveel voor die wagen.
Comment
-
op de koffer kan je nog altijd zien waar de spoiler stond.
cold air intake stond vast met parkervijs van 20 cm.
bakske onder de radio. was opengemaakt en lag een lampke los in.
hingen 3 gauges op de raamstijl.
deze waren verlicht en deden een stasrtup ronde waarbij ze naar max gingen en terug naar 0. waren ook verlicht
deze metertjes waren wel niet aangesloten op de juiste sensoren en deden dus niets.
Comment
-
Kan het zijn dat hij 3j geleden aan De Nayer studeerde? Ik heb daar toen een gelijkaardige Civic regelmatig op de parking zien staan, die zijn achterbumper op een gegeven moment kwijt was. Het gerucht ging toen de ronde dat hij die er in een tankstation had afgereden.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
yups da is hem.
heeft hem daarna trouwens nog een verloren.
reed terug naar huis met ne maat van hem achter hem
en ze reden 160.
de maat kreeg al stukskes achterbumper op zijnn otto.
en toen ineens is de achterbumper voleldig afgebroken.
persoon heeft 2 jaar op de Nayer gezeten. 2x het eerste jaar. dan gestopt
Comment
-
ouch, 3times in a row
en jah die 160 was op de snelweg, en her hing wel ducktape aan om het geheel vast te houden he
nee, de polyester van die bumper was zo dun dat je er gewoon stukjes van kon afbreken. als je dan weet dat die loodrecht to bijna tegen de grond was , zonder enig gat in. dat ding werkt gewoonweg als een parachute. en moest afbreken
ben je nog nooit in de wijk geweest aan de overkant vn de stationsstraat.
me auto staat daar
hoewel ik hem nu in de garage heb gepropt ( werken )
heb nog 5 cm voor mijn auto en 5cm achter me auto om te passeren. instappen gebeurd langs de raampjes.
Comment
-
Niet na elkaar, heb een jaartje werk gezocht na het eerste jaar omdat mijn ouders geen tweede keer wilden betalen, vorig jaar kan ik het zelf betalen en voor dit jaar wilden mijn ouders wel betalen omdat ik enkele vakken in het 2de jaar doe. Het is nu wel mijn laatste kans.
Ah ok, toch nog een beetje verantwoord dan (het is en blijft natuurlijk te snel maar beter op de autosnelweg dan in de bebouwde kom bv.)
Dan is het inderdaad logisch dat hij afbreekt.
Nee, ben ik nog nooit geweest. Het ouderlijk huis van mijn vader staat trouwens in de stationsstraat. Het huisnummer weet ik niet, maar het is hetgeen aanpalend aan dat van die tuin dinge "Bart nogiets" (rij er elke keer langs maar ik let er nooit op) Het huis van die Bart en het bijhorende magazijn was voordien ook nog van mijn grootvader en zijn broers "Gebroeders Wouters" misschien heb je er ooit van gehoord. Ik weet nog dat ik als kind (2-3j denk ik) in het magazijn rondliep en als 10-12 jarige met mijn grootvader naar de veiling ging. Maar goed, genoeg jeugdherinneringen opgehaald.BMW = Freude Am Fahren
Comment
Comment