Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
da zwart "vlekske" tss z'n achterlichten was nochtans een WRX-logo....
ma daar ken 'k ni genoeg van!
Bedoel je die rechthoek in het midden tussen z'n lichten?
Origineel staat dat logo daar toch niet, en zeker zo groot niet. Is ook een getuned geval (niet originele bumper), waarschijnlijk zelf erop gekleefd.
Vanaf de Impreza met de 'kikkerogen' werd hij WRX genoemd dacht ik, Subaru 555 kan dat ongetwijfeld zeker weten.
Het model ervoor had als logo 'AWD Gt Turbo'.
Volgens mij is dat geen GT Turbo maar een "gewone" impreza, een beetje opgezet, en de eigenaar zo dom om niet te weten dat dat geen WRX kan zijn in deze streken (in japan wel denk ik)
Dat 'vlekske' in het midden was waarschijnlijk het SUBARU logo.
Het 'AWD' en 'Gt Turbo' logo zie je niet door de slechte kwaliteit van de foto, zijn zelfklevers links en rechts.
Bedoel je die rechthoek in het midden tussen z'n lichten?
Origineel staat dat logo daar toch niet, en zeker zo groot niet. Is ook een getuned geval (niet originele bumper), waarschijnlijk zelf erop gekleefd.
Vanaf de Impreza met de 'kikkerogen' werd hij WRX genoemd dacht ik, Subaru 555 kan dat ongetwijfeld zeker weten.
Het model ervoor had als logo 'AWD Gt Turbo'.
ik geloof je hoor.
maar er stond wel degelijk WRX op, da heb ik 100% zeker gezien! 'k wou nog ne close-up trekken, maar in den donkere doet die da al ni zo goe. en der hing nen anderen otto in m'n gat te plakken.....
Hopelijk niet al te snel, ik plan aankoop pas binnen goed jaar
Maar die is echt nog clean en ziet er super onderhouden uit!
Hangt ervan af hoe snel hij z'n goesting gaat vinden.
Is inderdaad goed onderhouden, is nog volledig origineel, ook motorisch, buiten de open rechte uitlaat en de 17' prodrive velgen.
Maar de originele uitlaat en velgen heeft 'ie nog en worden bij verkoop erbij geleverd.
Die Jetta vond ik wel heel geslaagd. Hoe langer ik ernaar keek, hoe meer ik de uitstraling van de Bora erin terugvond, en dat is dan positief bedoeld. Ik heb hem liever dan de nieuwe Passat.
Die Jetta vond ik wel heel geslaagd. Hoe langer ik ernaar keek, hoe meer ik de uitstraling van de Bora erin terugvond, en dat is dan positief bedoeld. Ik heb hem liever dan de nieuwe Passat.
Dat achterspoilertje vond ik wat minder, maar voor de rest was die idd heel geslaagd te noemen.
Ipv commentaar te leveren,zie eens in de spiegel...
Wat is uw definitie van "Johnny"??En "Johnnywijf"
In deze wagen,een Subaru Impreza,steekt handenvol werk!!
En in uw boerendorp gestaan??Straf want de eigenaar is een Nederlander..
Comment