kheb het over de wijk achter de vroegere sandwichbar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
yups, eerste rechts, en dan 2de straat links. ( is het straatje vlak achter die bocht )
de rode chevy van in het mijn amerikaanse auto topic
btw heb je geen les van een zekere Steven. ( nieuwe leerkacht van dit jaar, redelijk jong nog )
als je hem ziet mag je hem de groeten doen, ik heb nog avondschool van hem gehad op TSMLast edited by Timmie; 13/01/2009, 16:49.
Comment
-
jah, die leerkracht zal het zijn, heeft zwart kroezelig haar. heeft precies wat buitenlands bloed.
en de eerste les heb je niet gehad omdat hij toen nog les gaf op TSM in mechelen.
toen hebben ze hem gecontacteerd en is hij gan lesgeven op de Nayer.
hij zal me nog wel kennen.
en de rode civic met ducktape en superspoiler zal hij ook nog wel kennen. ( was het zwart schaap van de avondschool )Last edited by Timmie; 13/01/2009, 17:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenKan het zijn dat hij 3j geleden aan De Nayer studeerde? Ik heb daar toen een gelijkaardige Civic regelmatig op de parking zien staan, die zijn achterbumper op een gegeven moment kwijt was. Het gerucht ging toen de ronde dat hij die er in een tankstation had afgereden.
Met welke auto rij je? Kan ik je mss herkennen op de parking.
En idd, die Civic was ook het gespreksonderwerp bij ons indertijd
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenInderdaad, dat is hem. Ik zal het zeggen de eerste les na de examens (2de of 3de week van februari).
en ? heb je het al kunnen vragen.
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment