Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
    Kan zijn, nu kom ik enkel nog op de foor om smoutebollen te gaan halen, het eendjes vissen is al een tijdje passé
    Voor mij ook
    Maar weet dat wel, ken trouwens iemand met zo twee kramen om eendjes te vissen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik reed 10 jaar geleden al rond met een garfield tussen mijn motorkap.
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        ik reed 10 jaar geleden al rond met een garfield tussen mijn motorkap.
        De kat van de buren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
          De kat van de buren?
          wimoptiek.be op

Comment

nope de 106 gti of een 306 gti als basis.
            zonder die tuninglouvres opzij en een echte rallye look

da's geen echte dimma, die voorspatborden zijn verkeerd.
            dit is een aftermarket bodykit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten

betwijfel ik.
              toon eens een "echte" dan, want ik zie nergens een fout.
              wimoptiek.be op

Comment

Hij kan dan toch vertrokken zijn van een "echte" Dimma-kit? Is dat niet de bedoeling van de hele tuning-scene? Je wagen aanpassen naar je persoonlijke smaak ...
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

betwijfel ik.
                  toon eens een "echte" dan, want ik zie nergens een fout.
                  bij een dimma komen de zijvleugels boven de motorkap uit, zie hier:

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                  Hij kan dan toch vertrokken zijn van een "echte" Dimma-kit? Is dat niet de bedoeling van de hele tuning-scene? Je wagen aanpassen naar je persoonlijke smaak ...
                  neen, een dimma-kit ga je gewoon iet aanpassen, tenzij je +3000euro wil weggooien
                  dat is een Maxi-kit op de rode, én die voorbumper is van een cabrio

maxi-kit: http://www.mcracingsa.com/PEUGEOT306M.htm

hoedanook, hij is supervet!
                  Last edited by ; 26/05/2009, 14:49.

Comment

bij een dimma komen de zijvleugels boven de motorkap uit
                    Ewel, die van de rode komen er toch ook bovenuit?

Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                    neen, een dimma-kit ga je gewoon niet aanpassen, tenzij je +3000euro wil weggooien
                    Tsja, ik heb er al gezien die vééél meer dan dat "weggooien" (ik ben GEEN tuning-liefhebber, by the way) met een getunede auto, zenne ...
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

neen, een dimma-kit ga je gewoon iet aanpassen, tenzij je +3000euro wil weggooien
                      dat is een Maxi-kit op de rode, én die voorbumper is van een cabrio

maxi-kit: http://www.mcracingsa.com/PEUGEOT306M.htm

hoedanook, hij is supervet!
                      hmmm, volgens mij is dat geen dimmakit, want dimma had toch zo geen voorbumper met luchtsleuven.

net even uw link bekeken.
                      de paarse die jij post is een maxi. de rode is volgens mij nog altijd dimma
                      wimoptiek.be op

Comment

hmmm, volgens mij is dat geen dimmakit, want dimma had toch zo geen voorbumper met luchtsleuven.

net even uw link bekeken.
                        de paarse die jij post is een maxi. de rode is volgens mij nog altijd dimma
                        idd, tis juist de paarse die geen echte Dimma is.
                        Kijkmaar eens naar die luchthappers aan de zijkant van de voorbumper, die heeft Dimma niet. Zie volgende foto: (recht van Dimma site geplukt www.dimmadesing.com)

Edit zegt dus dat Piet-snot aanhaalde dat die rode de bumper heeft van de cabrio...
                        dus het kan kloppen wat hij zegt :-)
                        Last edited by ; 26/05/2009, 16:43.

Comment

• Comment

wat die motorkap betreft: kan het zijn dat die van de 306 ph 2 wat boller staat, en dat daarom enkel bij de ph 1 modellen de spatborden hoger uitkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                              wat die motorkap betreft: kan het zijn dat die van de 306 ph 2 wat boller staat, en dat daarom enkel bij de ph 1 modellen de spatborden hoger uitkomen?
                              klopt, bij elke fase zijn er lichte aanpassingen geweest aan de kits, de maxi is eigenlijk ook wel een dimma-kit (ietsjes anders) maar onder andere naam verkocht.
                              dus het is een beetje dubbel...
                              is bv. heel goed te zien aan het leeuwtje op de motorkap en koplampen met heldere behuizing.

Comment

• als je bij mij een deftige bril komt halen, zie je dat op de rode die ik gepost heb, de zijvleugels ook wat uitsteken.
                                enkel een andere voorbumper (cabrio bumper volgens u)
                                maar al de dimma's die ik al gezien heb hadden die bumper. dus volgens mij was dat gewoon vrij van keuze. ofwel nam je de dimma maxi bumper ofwel de dimma (cabrio) bumper
                                wimoptiek.be op

Comment

• gisteren deze gezien op e314. schade was er al aan:
                                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

man. wie wil dat nu nog kopen...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Da's moddervet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                      gisteren deze gezien op e314. schade was er al aan:
                                      De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

man. wie wil dat nu nog kopen...
                                      Precies verkocht.

Comment

• Vorig weekend tuning night in Middelkerke, aan deelnemers geen gebrek Enkele van hen, later mss meer

Comment

• Comment

Working...
                                          X