Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Damn, imo zitten er toch wel heeeel foute bakken tussen
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Comment
-
-
Dat mensen daarmee durven op straat komen :s
Ge hebt tuning, waar ik respect voor heb ook al vindek et 9/10 nix...en ge hebt gewoon uw auto verkloten...daar valt dit onder imoHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwa is da?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenEn wel heel bijzondere 206
deze wage krijgt overal ne beker
stond van de week same met mij op een meeting in kortrijk -kuurne
zeer mooi wage alle van binne en afwerking
spijtig da er iemand me zen diamant is gaan lope die op zen velge plakke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenWat zijn dat toch allemaal voor kermisbakken???
Over smaken valt niet te discussiëren, ik snap ook de lol niet aan vissen, maar ik ga die mensen daarom nog niet gaan kleineren op forums...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenSommige van die 'kermisbakken' kosten wss het dubbele van uw voertuig. Elk doet nog altijd met zijn geld wat ie zelf wil, en wat respect is wel op zijn plaats denk ik...
aight?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenhier ze wie we hier hebbe
deze wage krijgt overal ne beker
stond van de week same met mij op een meeting in kortrijk -kuurne
zeer mooi wage alle van binne en afwerking
spijtig da er iemand me zen diamant is gaan lope die op zen velge plakke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenSommige van die 'kermisbakken' kosten wss het dubbele van uw voertuig. Elk doet nog altijd met zijn geld wat ie zelf wil, en wat respect is wel op zijn plaats denk ik...
Over smaken valt niet te discussiëren, ik snap ook de lol niet aan vissen, maar ik ga die mensen daarom nog niet gaan kleineren op forums...
Propere tuning, velgje, verlaging en mss de goeie kanten van de auto nog wat extra in de verf zitten, awel voor die mannen kan ik nog respect opbrengen...
Comment
Comment