Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was weer kermis aan de zee. Hoe leuk!!!
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

AIRCRAFT DETECTED

Scotty BeeP Me Up

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Propere tuning, velgje, verlaging en mss de goeie kanten van de auto nog wat extra in de verf zitten, awel voor die mannen kan ik nog respect opbrengen...
          dank u!

Comment

• die bmw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
              hier ze wie we hier hebbe
              deze wage krijgt overal ne beker

stond van de week same met mij op een meeting in kortrijk -kuurne
              zeer mooi wage alle van binne en afwerking
              spijtig da er iemand me zen diamant is gaan lope die op zen velge plakke
              Sta jij op meetings met de 7?

Comment

• I love my LEDs on bedrijfscamionette

2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Je hebt tuning en je hebt tuning... Mannen die er duizenden euro's insmijten en hun wagen onherkenbaar molesteren... Mja die hebben foorbakken...

Propere tuning, velgje, verlaging en mss de goeie kanten van de auto nog wat extra in de verf zitten, awel voor die mannen kan ik nog respect opbrengen...
                  Er is een verschil tussen wat ik graag zie en waar ik respect voor kan opbrengen... Velen trekken die lijn helaas niet. Neem nu die witte 206 met A3 neus. Vanuit carrosseriestandpunt is dat een topwagen, want de aanpassingen die nodig zijn geweest om die neus te creëren, zijn toch niet min. Ik kan daar respect opbrengen, net zoals voor veel wat IKZELF niet zou kunnen... Daar gaat het hem om...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Je hebt tuning en je hebt tuning... Mannen die er duizenden euro's insmijten en hun wagen onherkenbaar molesteren... Mja die hebben foorbakken...

wel de mijne is sober getuned, of proper zoals jij het omschrijft, maar in heel die tuning wereld kijken ze er niet naar als je daar op een meeting staat met je auto... terwijl die foorbakken echt slecht afgewerkt zijn... lig er niet wakker van, maar soms stel ik mij vragen bij mensen hun smaak

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

heb ik in zele gezien, reed een turkse man mee, ma is al een paar maand geleden.

Comment

• Deze vond ik best nog wel sjiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                            Deze vond ik best nog wel sjiek

is op cleaned.be bekend als Nonkel poloke, dikken touran samen met die zwarte op aston martin wielen één van de knapste van België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                              één van de knapste van België
                              volgens mij zijn er ook maar 2 mensen in Belgie die een touran beginnen te tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                                is op cleaned.be bekend als Nonkel poloke, dikken touran samen met die zwarte op aston martin wielen één van de knapste van België
                                Doet nonkel Poloke de groeten van die met z'n dakloos bmwke @ Carrefour Lier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                                  Doet nonkel Poloke de groeten van die met z'n dakloos bmwke @ Carrefour Lier

ken hem niet, enkel de naam en de touran

Comment

• Iemand schreef

Sommige van die 'kermisbakken' kosten wss het dubbele van uw voertuig. Elk doet nog altijd met zijn geld wat ie zelf wil, en wat respect is wel op zijn plaats denk ik...

Over smaken valt niet te discussiëren, ik snap ook de lol niet aan vissen, maar ik ga die mensen daarom nog niet gaan kleineren op forums...

Maar we kleineren die tjoeners ook niet.

Ik lach ze gewoon uit met hun plastic kitjes

Buck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
                                      Iemand schreef

Sommige van die 'kermisbakken' kosten wss het dubbele van uw voertuig. Elk doet nog altijd met zijn geld wat ie zelf wil, en wat respect is wel op zijn plaats denk ik...

Over smaken valt niet te discussiëren, ik snap ook de lol niet aan vissen, maar ik ga die mensen daarom nog niet gaan kleineren op forums...

Buck
                                      plastic of polyester, alst maar rap scheurt

Comment

• Karton = nog beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten

Buck
                                          Das uw goed recht natuurlijk, maar mijne standaard bumper is ook uit plastiek zu...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X