Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Hij heeft op z'n trekhaak zelfs zo'n houder voor een fietsendrager. Moet wel grappig zijn als johnny en kimberly op weg zijn voor een fietstochtje. Fietsen achteraan op een getunede auto. Anderzijds zal die persoon het waarschijnlijk wel mooi vinden, dus laat hem maar doen, zolang hij niet in mijn gezichtsveld voorbij rijdt...
BMW met heel waarschijnlijk air-ride.
(Ook nog een Golf4 gezien, duotone met stripings allerlei, 4 uitlaten en een airride die hij eens aan de lichten heeft doen werken nadat hij merkte dat we keken, sjiek)
Gisteren deze gezien. Hopelijk is het geen echte M3, maar ik vermoed van niet. Mooi is hij toch niet met zo'n E46 bumper. Ook de booskijkers zijn ongelukkig gekozen, deze hier heeft precies trotogen .
Vandaag een donkerblauwe Zafira tegengekomen, met wit flosjke aan zijn antenne, een sticker van kwaliteitsdancing the Oh! op de achterruit, en last but not least: 2 centrale einddemperkes, die helaas bijna tegen de grond sleepten. Johnnies zijn zo grappig eh! Heb hem even laten kennismaken met mijn DOMA'tje. gni gni.
Comment