Stond vroeger in kameleon.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWas dat vroeger niet 1 van de "top" in Belgie die nu volledig verneukt is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk herken hem niet onmiddelijk (iemand foto's van hoe hij vroeger stond?) maar een aangewerkte widebody en gigantisch brede HTN rennsports is inderdaad niet slecht.
bij mijn weten was dit een project in wording, nooit de top gezien allesinds, en het zijn geen HTN's, ze trekken er wel op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtenis da die ni met z'n mercedes-achterlichten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtenbij mijn weten was dit een project in wording, nooit de top gezien allesinds, en het zijn geen HTN's, ze trekken er wel op.
Comment
-
die was vroeger van iemand die ik ken als "tjoeningbakske", voor de rest reed hij altijd rond met zijn opgepoeierde skyline. al jaaaaren niets meer van gehoord van die ket.
oorspronkelijk idd kameleonkleur, moet de originele foto's thuis nog ergens hebben staan op cd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtenis da die ni met z'n mercedes-achterlichten?
nope, xavier de zijnen is in slechtere staat als deze, is trouwen int bruin
edit: na wat opzoek werk op TB, blijkt dat er 2 crxen waren met mercedes achterlichten, moet eerlijk zeggen dat dit voor mijnen tijd was
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Naar het schijnt in slaap gevallen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenHoe dik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk BerichtenRecente pic nu..
Naar het schijnt in slaap gevallen...
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=385062&from=0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDas wel bummer voor die man, zeker als ge der zelf veel werk hebt ingestoken
zelf veel werk ingestoken?
veel geld ingestoken en laten doen, t'is gene sukkelaar ze, smaak heeft em wel niet
Comment
Comment