Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stond vroeger in kameleon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Was dat vroeger niet 1 van de "top" in Belgie die nu volledig verneukt is?
      Is niet de oranje van Razzie
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Maar was vroeger toch '1 van de betere niet' ?

Comment

• Ik herken hem niet onmiddelijk (iemand foto's van hoe hij vroeger stond?) maar een aangewerkte widebody en gigantisch brede HTN rennsports is inderdaad niet slecht.
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Ik herken hem niet onmiddelijk (iemand foto's van hoe hij vroeger stond?) maar een aangewerkte widebody en gigantisch brede HTN rennsports is inderdaad niet slecht.

bij mijn weten was dit een project in wording, nooit de top gezien allesinds, en het zijn geen HTN's, ze trekken er wel op.

Comment

• is da die ni met z'n mercedes-achterlichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                is da die ni met z'n mercedes-achterlichten?
                Ja. Van een C w203 dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
                  bij mijn weten was dit een project in wording, nooit de top gezien allesinds, en het zijn geen HTN's, ze trekken er wel op.
                  Renault Alpina velgen.

Comment

• die was vroeger van iemand die ik ken als "tjoeningbakske", voor de rest reed hij altijd rond met zijn opgepoeierde skyline. al jaaaaren niets meer van gehoord van die ket.
                    oorspronkelijk idd kameleonkleur, moet de originele foto's thuis nog ergens hebben staan op cd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                      is da die ni met z'n mercedes-achterlichten?

nope, xavier de zijnen is in slechtere staat als deze, is trouwen int bruin

edit: na wat opzoek werk op TB, blijkt dat er 2 crxen waren met mercedes achterlichten, moet eerlijk zeggen dat dit voor mijnen tijd was

Comment

• Ik heb normaal nog foto's van die crx, als ik er nog vind post ik ze.

Comment

• Tuning in monaco:

Comment

• Hoe dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Hoe dik

Dat is idd knap!

Comment

• Jammer van bovenstaande E91..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Recente pic nu..

Naar het schijnt in slaap gevallen...

Schadeautos.nl is de one-stop shop voor schade auto's en tweedehands auto's. Gigantisch aanbod bij ruim 250 aangesloten dealers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                      Hoe dik

Staat idd super dik enkel jammer dat zen wielkasten vooraan volledig vervormd en geplooid zijn van te haperen... zie hem elke dag op school

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk Berichten
                                        Recente pic nu..

Naar het schijnt in slaap gevallen...

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=385062&from=0
                                        Das wel bummer voor die man, zeker als ge der zelf veel werk hebt ingestoken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                          Das wel bummer voor die man, zeker als ge der zelf veel werk hebt ingestoken

zelf veel werk ingestoken?
                                          veel geld ingestoken en laten doen, t'is gene sukkelaar ze, smaak heeft em wel niet

Comment

Working...
                                          X