Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoMij leek het ook.
Maar het verschil tss golf 3 en golf 4 cabrio is wel zeer klein imho...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIs er eigenlijk ooit wel een Golf 4 cabrio geweest?? Ik dacht dat de nieuwste Golf Cabrio eigenlijk nog een golf 3 is met enkele vernieuwingen die meer aan de Golf 4 doen denken... Zoals de neus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIs er eigenlijk ooit wel een Golf 4 cabrio geweest?? Ik dacht dat de nieuwste Golf Cabrio eigenlijk nog een golf 3 is met enkele vernieuwingen die meer aan de Golf 4 doen denken... Zoals de neus...
Maar hij werd verkocht als golf 4
Ooit eens mee gereden. dat ding raakte de grond op elke mogelijke vluchtheuvel, en een 1.4 naft automaat gaat niet vooruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoJa, zo is dat.
Maar hij werd verkocht als golf 4
Ooit eens mee gereden. dat ding raakte de grond op elke mogelijke vluchtheuvel, en een 1.4 naft automaat gaat niet vooruit
de lengte en de breedte zin het zelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev.dus de chasis is van een golf 3?
de lengte en de breedte zin het zelfde
En zoals gTa mij er eens op heeft gewezen: chassis an sich bestaat niet meer, het zijn allemaal zelfdragende koetswerken geworden
Comment
-
ik snap dus nog altijd nie waarom da iedereen zo zot sta van ne golf, als iemand ne getunede golf ziet dan is dat altijd kei vet en kei sjiek terwijl da het eigenlijk ne "foorbak" isOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldegaik snap dus nog altijd nie waarom da iedereen zo zot sta van ne golf, als iemand ne getunede golf ziet dan is dat altijd kei vet en kei sjiek terwijl da het eigenlijk ne "foorbak" is
Wel vind ik de Golf IV zowat de beste wagen om wat te tunen... (Voor mij trouwens nog altijd de mooiste Golf)nls2000
Comment
-
-
Die velgen zijn inderdaad twee maatjes te groot om nog mooi en klassevol te kunnen zijn. De achterband is toch totaal uit proportie voor een Golfje, dat je dat niet kunt zien ? Hij hangt bovendien ook veel te laag.
Neen, dit is niet hoe een wagen er voor mij hoort uit te zien.
Maar ieder zijn smaak natuurlijk.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIk vind het perfect
Dit geniet wel mijn voorkeur:
maar dit is 19", geloof ik ... en dan moet je al beginnen switchen als je naar de keuring gaat, bovendien is 3 cm verlaagd niet voldoende, dus dan blijf je bezig hè
bovendien denk ik dat mijn vriendin dit iets teveel 'tuning' zou gevonden hebben1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment