Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Mss bekke offtopic maar ipv hier nen hoop foto's te posten zou ik zeggen kom effe kijken op ons fotoalbum +- 9000 foto's van getunede en andere sportwagens op http://ncc-tuning.be/coppermine/
Dus voor de geïnteresseerden, kom gerust even langs bij nightbreed car club site ook www.nightbreedcarclub.be Commentaar kan je kwijt in ons forum of bij de foto's zelf
Greetz
Knappe site, daar zal ik nog veel plezier aan beleven. Er zitten werkelijk pareltjes tussen .
wat wordt ebdoeld met donkere voorlichten op golf v?
Zoiets als dit bvb...
Maar je hebt er ook nog andere, en die andere zijn wel zeer mooi vind ik. Eigenlijk wordt er bedoelt dat de grijs-zilvere behuizing van de lampen (zoals standaard) bij donkere lichten vervangen zijn door zwarte exemplaren. (hieronder een vb.) Heel knap.
donker:
Wat zijn die "handvaten van voor op die kap? Is dat het carbra waar pablo het over heeft?
Idd, dat is een klein rubber 'deken' eigenlijk op de motorkap om steenslag te voorkomen... Die handvaten dienen denk'k gewoon om die rubber eraf te halen.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment