Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze discussie verloopt naar wens, dus ik hou me er buiten.

Discussiëren maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
      iedereen mag dat aan zijn auto hangen van de regering, ge moogt er alleen niet mee op de openbare weg. tuning is dan ook uitgevonden voor op circuit. Dus geen reden om de verkoop te verbieden.

bij zo'n beslissingen wordt er rekening gehouden met de staat van de weg in het land. die is nu eenmaal nogal verschillend tussen belgie en nederland.
      correctie motortuning is uitgevonden voor op circuit??? geen optische tuning!!!

Comment

iedereen mag dat aan zijn auto hangen van de regering, ge moogt er alleen niet mee op de openbare weg. tuning is dan ook uitgevonden voor op circuit. Dus geen reden om de verkoop te verbieden.

bij zo'n beslissingen wordt er rekening gehouden met de staat van de weg in het land. die is nu eenmaal nogal verschillend tussen belgië en nederland.
        Waarom zijn we dan europa???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
          correctie motortuning is uitgevonden voor op circuit??? geen optische tuning!!!
          spoilers ook , verlaging ook ,banden met lagere profielen,sportstuur komt ook voor iets aan zijn naam, kuipkes moeten de race-piloot beschermen, zelfs striping komt van daar (maar dat biedt enkel marketingmeerwaarde), ...

allemaal dingen die bij optische tuning (hoe ongelukkig ik de naam ook vind) toegepast of (vooral) achtergedaan worden.

Comment

Tja, vraagje in dezelfde lijn: waarom verloopt de ratificatie vd Europese Grondwet dan zo moeizaam ?

Europa, en zeker met de uitbreiding, is geen Amerika waar alles op een ietwat gelijke manier is opgebouwd. En dan nog, ook daar hebben de staten verregaande bevoegdheden. Zo is het in de ene staat niet nodig om een voorste nummerplaat te hebben, en in een naburige staat weer wel

Comment

ze zijn bezig met de eenmaking op dat gebied, afwachten dus!

Comment

• Kom kom, alles heeft zijn voor en tegenstanders. Het belangrijkste is dat er een wederzijds respect is.

En een boodschap naar iedereen: SOMS IS HET BETER JE MOND TE HOUDEN EN TE SLIKKEN.

NIET ALLES WAT JE DENKT IS DE MOEITE OM MEDE TE DELEN AAN DE MAATSCHAPPIJ. ER IS ZO AL VEEL TE VEEL ZEVER VAN GEKOMEN!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                  Kom kom, alles heeft zijn voor en tegenstanders. Het belangrijkste is dat er een wederzijds respect is.

En een boodschap naar iedereen: SOMS IS HET BETER JE MOND TE HOUDEN EN TE SLIKKEN.

NIET ALLES WAT JE DENKT IS DE MOEITE OM MEDE TE DELEN AAN DE MAATSCHAPPIJ. ER IS ZO AL VEEL TE VEEL ZEVER VAN GEKOMEN!!!
                  rood: wat zegt je vrouw daarvan?

Er zit zeker een waarheid in je post, ook ik moet dat toegeven na mijn anti tuning uitlatingen. Echter bvb zaken op je wagen monteren die niet conform de tuning wetgeving zijn en eraf gehaald worden om toch maar gekeurd te raken vind ik niet kunnen, kan je je wagen te kwader trouw laten keuren noemen om daarna hem te maken waarvoor hij niet gekeurd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                    rood: wat zegt je vrouw daarvan?

Er zit zeker een waarheid in je post, ook ik moet dat toegeven na mijn anti tuning uitlatingen. Echter bvb zaken op je wagen monteren die niet conform de tuning wetgeving zijn en eraf gehaald worden om toch maar gekeurd te raken vind ik niet kunnen, kan je je wagen te kwader trouw laten keuren noemen om daarna hem te maken waarvoor hij niet gekeurd is.
                    Ik ben niet getrouwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                      Frankie, sta me toe een citaat van je te gebruiken :
                      hoeveel schuift 't?

oh fok. je hebt 't al gebruikt.

Comment

bij zo'n beslissingen wordt er rekening gehouden met de staat van de weg in het land. die is nu eenmaal nogal verschillend tussen belgië en nederland.

Da gelooft ge toch zelf ni? Dus hier kan ik dankzij het wegdek ni met nen air-ride rond rijden? En als ze dan zelf toegeven dat da de reden is en bijgevolg de wegen hier dan zo slecht zijn, waar gaat mijn wegentax dan naartoe? Wat trouwens in Nederland ook veel eerlijker wordt geregeld. Weegt je wagen veel, dan betaal je meer dan iemand met een lichte wagen. Logisch, hoe zwaarder de wagen, des te meer je het wegdek belast. Volgens mij wordt er eerst njet gezegd, en dan gekeken wat kan en wat ni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                          1 opmerking:

Smaken verschillen, en als je iets lelijk vindt, zeg dan in het vervolg niet: mottig, afschuwelijk of (of laten we ineens deze smilie bannen!) maar gebruik de politieke omweg. Enkele voorstellen:
                          • Hij heeft wel iets, maar het is niet mijn ding.
                          • Het is niet dat ik hem lelijk vind, maar ik vind hem gewoon niet mooi.
                          • Ja, het is speciaal he.
                          • Of iets dergelijks.

Dan zullen zo een eindeloze discussies zich niet snel meer voordoen. Gewoon oppassen wat je zegt dus, we worden blijkbaar enorm in het oog gehouden door de Tuning-gemeenschap.
                          Als een groot (of klein) automerk iets op de markt brengt dat niet in de smaak valt heeft niemand er iets op tegen als mensen het afbreken tot op de grond, maar bij een getunede wagen mag het ineens niet meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                            Da gelooft ge toch zelf ni? Dus hier kan ik dankzij het wegdek ni met nen air-ride rond rijden? En als ze dan zelf toegeven dat da de reden is en bijgevolg de wegen hier dan zo slecht zijn, waar gaat mijn wegentax dan naartoe? Wat trouwens in Nederland ook veel eerlijker wordt geregeld. Weegt je wagen veel, dan betaal je meer dan iemand met een lichte wagen. Logisch, hoe zwaarder de wagen, des te meer je het wegdek belast. Volgens mij wordt er eerst njet gezegd, en dan gekeken wat kan en wat ni.
                            dat is dan een beleidsprobleem (een van de zovele in belgië)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                              Als een groot (of klein) automerk iets op de markt brengt dat niet in de smaak valt heeft niemand er iets op tegen als mensen het afbreken tot op de grond, maar bij een getunede wagen mag het ineens niet meer?
                              Excuseer mnhr maar een nieuwe auto is bedrijfgericht en tuning is iets persoonlijks. je mag tegen of voorstander zijn maar het is de manier waarop je je mening uit of laat blijken dat je al dan niet iets mooi vind of niet.

MVG

Comment

Excuseer mnhr maar een nieuwe auto is bedrijfgericht en tuning is iets persoonlijks. je mag tegen of voorstander zijn maar het is de manier waarop je je mening uit of laat blijken dat je al dan niet iets mooi vind of niet.

MVG
                                Voor de designer van die nieuwe wagen is dat ook iets persoonlijks...

Comment

• Dat bedoel ik net. In het ontwerp van een nieuwe auto is ook héél veel tijd en werk gestoken, en ook door gewone mensen zoals jij en ik.

Comment

Dat bedoel ik net. In het ontwerp van een nieuwe auto is ook héél veel tijd en werk gestoken, en ook door gewone mensen zoals jij en ik.
                                    ok maar die mensen worden ten eerste niet geviseerd door anti tuners en ten 2de nogmaals het is de manier waarop je aantoont en overbrengd dat iets je smaak ni is dat het doet. voor die mensen geld ook het aspect het moet verkopen en geld opbrengen. bij tuners is het meer pers smaak en vooral het geleverde werk en tijd , geld dat ze er in gestoken hebben daar willen ze gewoon een beetje respect voor krijgen. met respect bedoel ik gewoon ni scheef bekeken en geviseerd worden. natuurlijk weer geld de gouden regel het is een tuner of het is een tjoener he!!!

Comment

ok maar die mensen worden ten eerste niet geviseerd door anti tuners en ten 2de nogmaals het is de manier waarop je aantoont en overbrengd dat iets je smaak ni is dat het doet. voor die mensen geld ook het aspect het moet verkopen en geld opbrengen. bij tuners is het meer pers smaak en vooral het geleverde werk en tijd , geld dat ze er in gestoken hebben daar willen ze gewoon een beetje respect voor krijgen. met respect bedoel ik gewoon ni scheef bekeken en geviseerd worden. natuurlijk weer geld de gouden regel het is een tuner of het is een tjoener he!!!
                                      En toch kan ik hier het verschil met een designer niet zien, deze mensen willen ook respect voor hun werk. Die steken er hart en ziel in, het geld dat zij ter beschikking krijgen voor hun werk te verrichten is ook levensbepalend, slaat een model niet aan of flopt het, dan kan hij zijn boeltje pakken, dus slechte kritieken zijn voor deze nog erger dan voor een tuner.

Comment

dat is allemaal heel mooi, en voor mij geldt ook het principe 'leven en laten leven', zolang ik er geen last van heb. als ik achter een roze Civic del Sol rijd, om maar iets te zeggen, en het androgyne type achter het stuur moet bij elke oneffenheid in het wegdek vertragen tot net-geen-stilstand getuigt dat van een gebrek aan respect van zijn kant tegenover z'n medeweggebruikers. past dat nog steeds in jouw gedachtengang?

Comment

Het ligt blijkbaar gevoeliger omdat het persoonlijker is .

Comment

Working...
                                          X