Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Begrijp me niet verkeerd, ik probeer ook altijd respect te tonen voor mensen die veel geld en (vooral) tijd in hun wagen hebben gestoken, en ik zal die wagens ook niet (opzettelijk) beledigen (tenzij het echt lachwekkend is, zoals sommige dingen in het "afgrijselijke tuning" topic, je moet zelf maar eens gaan kijken daar). Maar ik erger me soms blauw aan mensen die een nieuwe auto afschuwelijk, kotslelijk, etc... noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
      dat is allemaal heel mooi, en voor mij geldt ook het principe 'leven en laten leven', zolang ik er geen last van heb. als ik achter een roze Civic del Sol rijd, om maar iets te zeggen, en het androgyne type achter het stuur moet bij elke oneffenheid in het wegdek vertragen tot net-geen-stilstand getuigt dat van een gebrek aan respect van zijn kant tegenover z'n medeweggebruikers. past dat nog steeds in jouw gedachtengang?
      Voila, je zegt net wat ik ervan vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
        dat is allemaal heel mooi, en voor mij geldt ook het principe 'leven en laten leven', zolang ik er geen last van heb. als ik achter een roze Civic del Sol rijd, om maar iets te zeggen, en het androgyne type achter het stuur moet bij elke oneffenheid in het wegdek vertragen tot net-geen-stilstand getuigt dat van een gebrek aan respect van zijn kant tegenover z'n medeweggebruikers. past dat nog steeds in jouw gedachtengang?
        ik begrijp niet echt waar je naar toe wil met deze opmerking. ik kan alleen maar zeggen als er een oud dametje achter het stuur 30 rijd op een plaats waar je 70 mag rijden ga je er dan ook zo over denken??? ik zeg het nogmaals je bent ervoor of je bent er tegen maar dat wil nog altijd ni zeggen dat we een stukje ****** zijn of dat iemand het recht heeft zijn mening op een oneerbiedige manier over te brengen he.

ieder heeft zijn eigen smaak probeer dat te respecteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
          Begrijp me niet verkeerd, ik probeer ook altijd respect te tonen voor mensen die veel geld en (vooral) tijd in hun wagen hebben gestoken, en ik zal die wagens ook niet (opzettelijk) beledigen (tenzij het echt lachwekkend is, zoals sommige dingen in het "afgrijselijke tuning" topic, je moet zelf maar eens gaan kijken daar). Maar ik erger me soms blauw aan mensen die een nieuwe auto afschuwelijk, kotslelijk, etc... noemen.
          ja en dat kan ik ook begrijpen, wrm??? omdat dat bij jou dat gevoeliger ligt als bij mij. net zoals tuning dat bij mij is. ieder zijn smaak is anders. over smaken en kleuren valt ni te discusieren. maar het gaat hier gewoon om respect te hebben voor elkaar en vooral de manier waarop je je ongenoegen of je smaak overbrengt naar die pers of naar dat bepaalde iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
            ja en dat kan ik ook begrijpen, wrm??? omdat dat bij jou dat gevoeliger ligt als bij mij. net zoals tuning dat bij mij is. ieder zijn smaak is anders. over smaken en kleuren valt ni te discusieren. maar het gaat hier gewoon om respect te hebben voor elkaar en vooral de manier waarop je je ongenoegen of je smaak overbrengt naar die pers of naar dat bepaalde iets.
            met zo'n post kan ik al heel wat beter leven dan met je eerste posts

Comment

ik begrijp niet echt waar je naar toe wil met deze opmerking. ik kan alleen maar zeggen als er een oud dametje achter het stuur 30 rijd op een plaats waar je 70 mag rijden ga je er dan ook zo over denken??? ik zeg het nogmaals je bent ervoor of je bent er tegen maar dat wil nog altijd ni zeggen dat we een stukje ****** zijn of dat iemand het recht heeft zijn mening op een oneerbiedige manier over te brengen he.

Tuning kan mooi zijn tuning kan lelijk zijn.

Over smaken en kleuren valt niet te twisten.

Als ik morgen een nieuwe auto koop en jij vindt die lelijk en je zegt dat, dan beledig je mij toch niet, dan getuigd dat enkel van een verschil in smaak.

Als jij je auto tuned op een manier die ik niet mooi vind en ik zeg dat ben ik u dan aan het aanvallen?

Volgens mij is dat wat de basis van het probleem hier, meer ga ik er niet over zeggen of m'n baas wordt te blij ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                met zo'n post kan ik al heel wat beter leven dan met je eerste posts
                ² that

Comment

Dan vloek je is dat ze dat oude dametje beter van de baan zouden halen en trek je desnoods eens aan je lichten. Maar als je bij een tuner aan je lichten trekt heb je veel kans dat deze uitstapt om van zijn voeten te maken, terwijl dat hij het verkeer hindert door zijn wagen die te laag ligt en daardoor moet oppassen aan putten. Kan je me enigsinds volgen daarin? Optische tuning ok, maar hou het wel op zo'n manier dat je elke normale Belgische weg aan de normale snelheden kan nemen.

Comment

• ik bedoel maar stel nu ik zie iemand rijden met een nieuwe wagen of getunde wagen die ik pers totaal ni wegwaardig vind. dan kan ik tegen die pers zeggen van sorry mnrh maar ik vind dit pers echt wel overdreven en niet kunnen maar dat is mijn mening. of ik kan zeggen van amaai gij se achterlijke wat voor een mottig scharminkel is me dat. daar zou ik zelf mijn gat nog ni durven inzetten. ik veronderstel dat je in die mens zijn plaats liever de eerste reactie hoort ook al ben ik tegen zijn smaak dan tegen de 2?? begrijp je waar ik naar toe wil.

Comment

ik bedoel maar stel nu ik zie iemand rijden met een nieuwe wagen of getunde wagen die ik pers totaal ni wegwaardig vind. dan kan ik tegen die pers zeggen van sorry mnrh maar ik vind dit pers echt wel overdreven en niet kunnen maar dat is mijn mening. of ik kan zeggen van amaai gij se achterlijke wat voor een mottig scharminkel is me dat. daar zou ik zelf mijn gat nog ni durven inzetten. ik veronderstel dat je in die mens zijn plaats liever de eerste reactie hoort ook al ben ik tegen zijn smaak dan tegen de 2?? begrijp je waar ik naar toe wil.
                      Hebben ze zoiets hier dan tegen u persoonlijk gezegd dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                        Dan vloek je is dat ze dat oude dametje beter van de baan zouden halen en trek je desnoods eens aan je lichten. Maar als je bij een tuner aan je lichten trekt heb je veel kans dat deze uitstapt om van zijn voeten te maken, terwijl dat hij het verkeer hindert door zijn wagen die te laag ligt en daardoor moet oppassen aan putten. Kan je me enigsinds volgen daarin? Optische tuning ok, maar hou het wel op zo'n manier dat je elke normale Belgische weg aan de normale snelheden kan nemen.
                        met alle respect maar als je nu geen terreinwagen meer hebt hier in belgie dan geraak je nergens meer deftig. als je met een normale wagen tegen 30 over een vluchtheuvel rijd dan kan het nog zijn dat je raakt. je zal nu mss zeggen so what. sorry bij tuners ligt dat gevoeliger omdat het allemaal fragiller is en omdat het vele duurder is. ik had nu dat vb als oud dametje maar het kan ieder wie of wat zijn he. en je lecht ook direct de link van dan stapt hij mss uit om van zijn voeten te maken!!! doet een pers in een normale auto dat dan nooit ni mss???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                          Hebben ze zoiets hier dan tegen u persoonlijk gezegd dan?
                          ik spreek hier dan ook ni over mezelf ik spreek voor en over de tuners int algemeen!!!
                          mijn vrienden hun getunde auto staat hier ook opt forum dankzij een jonge liefhebber die pics getrokken had en daar zijn onrespectvolle reacties opgekomen en daar heb ik mij aan geergerd en daarom reageer ik nu.

Comment

met alle respect maar als je nu geen terreinwagen meer hebt hier in belgie dan geraak je nergens meer deftig. als je met een normale wagen tegen 30 over een vluchtheuvel rijd dan kan het nog zijn dat je raakt. je zal nu mss zeggen so what. sorry bij tuners ligt dat gevoeliger omdat het allemaal fragiller is en omdat het vele duurder is. ik had nu dat vb als oud dametje maar het kan ieder wie of wat zijn he. en je lecht ook direct de link van dan stapt hij mss uit om van zijn voeten te maken!!! doet een pers in een normale auto dat dan nooit ni mss???
                            Het zal ook meer bedoelt zijn op de mensen die zelfs op een weg waar een zonk in zit zonder drempel moeten vertragen.

Comment

ik spreek hier dan ook ni over mezelf ik spreek voor en over de tuners int algemeen!!!
                              mijn vrienden hun getunde auto staat hier ook opt forum dankzij een jonge liefhebber die pics getrokken had en daar zijn onrespectvolle reacties opgekomen en daar heb ik mij aan geergerd en daarom reageer ik nu.
                              Okido, dat dacht ik al

Comment

Sorry, maar dat vind ik goedpraten om je toch maar het recht te geven alles op te houden. Wij hebben thuis geen terreinwagens en toch geraak ik overal door aan de normale snelheden. Vluchtheuvel lukt zo goed als altijd aan 30 op enkele heel kleine uitzonderingen na en ik heb nog nooit iets geraakt.

Wat betreft dat uitstappen, ja dat doen normale personen ook, maar bij tuners is het dan direct argument dat ze hun wagen niet willen kapotrijden op die baan enzovoort, dan denk ik dat ze hem beter in de garage houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                  Het zal ook meer bedoelt zijn op de mensen die zelfs op een weg waar een zonk in zit zonder drempel moeten vertragen.
                                  ja ik begrijp dat dat soms enorm storend kan zijn in dit land waar alles om tijd ed draait maar als we met veilige oplossingen komen omdat laagrijders probleem op te lossen bv dmv airride dan word het niet reglementair goed genoeg gevonden. trouwens hoe vaak kom je iemand tegen die zo extreem laag hangt en zo zijn er hier in belgie nog vele dingen waar je kan over klagen he. het zal nooit goed zijn voor iedereen maar respecteer elkaar en breng het op een deftige manier over naar de pers in kwestie...

Comment

Sorry, maar dat vind ik goedpraten om je toch maar het recht te geven alles op te houden. Wij hebben thuis geen terreinwagens en toch geraak ik overal door aan de normale snelheden. Vluchtheuvel lukt zo goed als altijd aan 30 op enkele heel kleine uitzonderingen na en ik heb nog nooit iets geraakt.

Wat betreft dat uitstappen, ja dat doen normale personen ook, maar bij tuners is het dan direct argument dat ze hun wagen niet willen kapotrijden op die baan enzovoort, dan denk ik dat ze hem beter in de garage houden.
                                    dat vind ik pers weer zo'n een antwoord waar je kan over blijven discuseren he. ik weet ni wat u hobby is he maar stel nu dat mijn hobby paardrijden zou zijn. dan heb ga jij ook antwoorden van sorry maar daar dient een paard ni voor enz enz... als ik zou zeggen van sorry ik rijd rustig op dat paard om het ni te kwetsen of kwetsures te laten oplopen dan ga jij ook zeggen van rijd dan niet op dat paard.... begrijp je mij je kan altijd en overal iets op aanmerken!!!

Comment

dat vind ik pers weer zo'n een antwoord waar je kan over blijven discuseren he. ik weet ni wat u hobby is he maar stel nu dat mijn hobby paardrijden zou zijn. dan heb ga jij ook antwoorden van sorry maar daar dient een paard ni voor enz enz... als ik zou zeggen van sorry ik rijd rustig op dat paard om het ni te kwetsen of kwetsures te laten oplopen dan ga jij ook zeggen van rijd dan niet op dat paard.... begrijp je mij je kan altijd en overal iets op aanmerken!!!
                                      Ik ben ruiter en de wetgeving op paarden in het verkeer is me daarom absoluut niet onbekend. Ik zal je enkele voorbeelden geven, in bebouwde kom is het verboden te galopperen, dus ik zal er nooit aan de snelheid die daar vereist wordt raken. Echter, als mijn paard hinder ondervindt van het lawaai dat je uitlaat maakt en daardoor onnozel begint te doen en mij in gevaar brengt, dan ben jij wettelijk verplicht je motor stil te leggen. Indien je dat niet doet kan je aansprakelijk gesteld worden, moest ik dan vallen. Net hetzelfde zoals ik een tijd geleden heb voorgehad, paard deed onnozel stampt recht tegen wagen van persoon die het dier had zitten opjagen door geen afstand te laten. Politie is erbij moeten komen, die hebben die man is goed uitgelachen en gezegd dat hij voor de kosten kon opdraaien plus hem een boete voor roekeloos rijgedrag gegeven. Als mijn paard iets zou gehad hebben, had ik deze schade op die man kunnen verhalen wisten de agenten me toen ook nog te zeggen. De reglementering hieromtrent ligt totaal anders dan met tuning. Jij kan de toegestane snelheid halen en geen enkele wet laat je toe door te traag te rijden het verkeer op te houden, dus het voorbeeld dat je wou aanhalen is niet echt relevant hé.
                                      Last edited by ; 31/05/2006, 21:53.

Comment

Ik ben ruiter en de wetgeving op paarden in het verkeer is me daarom absoluut niet onbekend. Ik zal je enkele voorbeelden geven, in bebouwde kom is het verboden te galopperen, dus ik zal er nooit aan de snelheid die daar vereist wordt raken. Echter, als mijn paard hinder ondervindt van het lawaai dat je uitlaat maakt en daardoor onnozel begint te doen en mij in gevaar brengt, dan ben jij wettelijk verplicht je motor stil te leggen. De reglementering hieromtrent ligt totaal anders dan met tuning. Jij kan de toegestane snelheid halen en geen enkele wet laat je toe door te traag te rijden het verkeer op te houden, dus het voorbeeld dat je wou aanhalen is niet echt relevant hé.
                                        sorry om mijn hobby dan met de uwe te vrgelijke lijkt me ook ni echt relevant!!! ieder heeft zijn eigen wetten. op de uitlaat staat een max DB vastgesteld in de wetgeving en ik kan u verzekeren dat het toegelaten db's toch nog redelijk hoog ligt wat voor ons tuning liefhebbers toch en goede zaak is. mits ik auto en vooral tuningliefhebber ben kan ik u ook mede delen dat er nergens in de wetgeving staat dat je niet mag remmen voor oneffenheden in het wegdek of dat er ergens in staat dat je ni tegen 5km/u over een verkeersdrempel mag rijden.

Comment

sorry om mijn hobby dan met de uwe te vrgelijke lijkt me ook ni echt relevant!!! ieder heeft zijn eigen wetten. op de uitlaat staat een max DB vastgesteld in de wetgeving en ik kan u verzekeren dat het toegelaten db's toch nog redelijk hoog ligt wat voor ons tuning liefhebbers toch en goede zaak is. mits ik auto en vooral tuningliefhebber ben kan ik u ook mede delen dat er nergens in de wetgeving staat dat je niet mag remmen voor oneffenheden in het wegdek of dat er ergens in staat dat je ni tegen 5km/u over een verkeersdrempel mag rijden.
                                          maar er staat wel in dat je het verkeer niet onnodig mag ophouden of hinderen hé. Mooi voorbeeld is de brouwersstraat in leuven, daar heb je een T kruispunt op 100m van de lichten met een verkeersdrempel, als die lichten op groen springen in de spits en je zit vlak achter zo'n uitgebouwde wagen die tegen 5 per uur daarover rijdt, dan is het echt wel frustrerend omdat je dan weet dat je er terug voor kan staan. Het is op die momenten van de dag dat het echt ergerlijk kan zijn, omdat het al druk is hé.

Comment

Working...
                                          X