Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
sorry ni met akkoord. je kan zijn haar kort knippen of zijn staart inkorten of er bekjes ed inleggen enz enz.. ik vind pers dat er een wetgeving moet komen dat paardrijden verboden moet worden want een paard is een dier en dat is ni ontstaan om erop te zitten. das toch absurt als ik zo moet gaan beginnen reageren he???
Verbieden zou ik niet doen.
Maar als het een mag, mag het ander toch ook.
Een beetje verdraagzaamheid.
maar mnrh er zijn zoveel dingen in deze maatschappij die niet voldoen aan de eisen die wij in deze maatschappij stellen. fabrieken, gebouwen, belastingsonduikers enz enz. ik zeg het nog je bent ervoor of ertegen. das u vrije keus maar maak de mensen die ergens een andere visie over hebben toch ni het leven zuur of begin ze toch ni uit te schelden!!! breng u boodschap of ongenoegen respectvol over.
en dan is er een verstrenging van die wet nodig. eou jij graag horen dat ik u hobby zou bekritizeren en zeggen dat moet strenger of verboden worden???
Als dat een hobby is die door de meerderheid van onze samenleving wodt aanzien als niet geschikt of onwettig of wat dan ook dan is dat toch zo.
Er verbiedt ook niemand tuning maar wel tuning die op een manier wordt toegepast die niet veilig is of conform de regels. En dat is een correcte manier van andelen denk ik.
Er moeten idd veel dingen in onze wetgeving veranderen en dat gebeurt ook, het is enkel een zeer traag proces.
Mss is eraan denken dat een paard een dier blijft en die onvoorspelbaar kunnen zijn. Nu ja, mij niet gelaten als je vlak achter me komt hangen, als je wagen een stamp krijgt is dat dan heel spijtig voor jou en als mijn dier erdoor geblesseerd raakt is dat alleen maar extra kost voor jou, door onaangepast rijgedrag.
ja sorry dan zou ik zo zeggen, als u paard raar begint te doen omdat ik voorbij rijd op een reglemantaire manier en jij valt eraf en hebt een letsel sorry is spijtig voor u en een extra kost ook door jezelf, door een dier dat je ni kan ctrl. waar zijn we nu in godsnaam mee bezig...
wat moeten we dan wel niet van jou houding tegenover dieren in het verkeer denken En het gaat hier nog steeds over tuning en niet over paarden in het verkeer
Ik heb niets tegen die dieren, wel tegen de personen die er opzitten.
En dat is met bestuurders van een getunede wagens ook. Velen hinderen niemand, maar er zijn altijd wel een paar rotte appels.
sorry ni met akkoord. je kan zijn haar kort knippen of zijn staart inkorten of er bekjes ed inleggen enz enz.. ik vind pers dat er een wetgeving moet komen dat paardrijden verboden moet worden want een paard is een dier en dat is ni ontstaan om erop te zitten. das toch absurt als ik zo moet gaan beginnen reageren he???
Maar dat verandert niets aan het paard als dier he.
het is nu eenmaal zo bij wet voorgeschreven. Met een auto mogen we al blij zijn dat er niemand meer met een rode vlag moet voorlopen om het verkeer te verwittigen!
Gans het verkeersreglement komt voort uit de tijd dat er paarden waren. Dus vind ik het absurd deze nu erbij te betrekken alsof ze een extra last zijn.
Ok, ze vertragen je ook, maar ze zijn nu eenmaal zo. Een Aixam vertraagt je ook. Die kan er ook niets aan doen. Een wagen die je ombouwt ... dat is het zoeken.
ah dus als ik een ferrari koop dan mag ik 300 rijden want die rijden nu origineel eenmaal zo snel.
ja sorry dan zou ik zo zeggen, als u paard raar begint te doen omdat ik voorbij rijd op een reglemantaire manier en jij valt eraf en hebt een letsel sorry is spijtig voor u en een extra kost ook door jezelf, door een dier dat je ni kan ctrl. waar zijn we nu in godsnaam mee bezig...
Als dat een hobby is die door de meerderheid van onze samenleving wodt aanzien als niet geschikt of onwettig of wat dan ook dan is dat toch zo.
Er verbiedt ook niemand tuning maar wel tuning die op een manier wordt toegepast die niet veilig is of conform de regels. En dat is een correcte manier van andelen denk ik.
Er moeten idd veel dingen in onze wetgeving veranderen en dat gebeurt ook, het is enkel een zeer traag proces.
je kan ni iets verbieden dat je ni kent?? en dat gebeurt teveel hier in belgie. dat zelfs materialen met een E keuring verboden worden door de belgische wetgeving,?? waar zijn we dan mee bezig mensen?? lambo doors moet dat mogen van u of ni???
je kan ni iets verbieden dat je ni kent?? en dat gebeurt teveel hier in belgie. dat zelfs materialen met een E keuring verboden worden door de belgische wetgeving,?? waar zijn we dan mee bezig mensen?? lambo doors moet dat mogen van u of ni???
nee, want dan overtreed je de snelheidsbeperkingen.
je zult dan natuurlijk wel geen verkeer meer onnodig ophouden.
ja maar wnr gaat het nu eindelijk dan eens goed zijn voor de mensen?? te traag is ni goed, te snel ook al is hij origineel zo gemmakt is ook ni goed!!! ik bedoel waar trek je de lijn??
op het eerste zicht wel, maar ik ken het systeem niet genoeg om te oordelen. mss is het moeilijker te openen na een ongeval
sorry het is toegelaten door de belgsche wet dus of het nu veiliger is of ni geen kat dat er gaat over zagen want de wet zegt dat het veilig is... er wordt teveel in de wetgeving veranderd en bepaald over dingen waar die pers geen nota van kennen en dat is verkeerd??? geef mij 1 geldige reden wat de veiligheid in het gedrang brengt als ik tegen 5km per uur over een drempel rijd???
Dan moeten we dat leren kennen he, maar iets wat we niet kennen zo maar toelaten zou toch ook niet slim zijn of wel?
De wetgeving moet nu eenmaal een basis hebben om op te steunen, in belgie is dat niet de E-keuring maar een andere instantie, misschien onnozel maar voorlopig is het zo en moeten we ons er aan houden.
Als die lambo-doors makkelijk te openen zijn in noodsituaties en bvb niet enkel te openen zijn door een afstandbediening of zo is er in mijn ogen geen enkel probleem, daarvoor dienen dus die wettelijk instanties om dat uit te zoeken.
ja maar wnr gaat het nu eindelijk dan eens goed zijn voor de mensen?? te traag is ni goed, te snel ook al is hij origineel zo gemmakt is ook ni goed!!! ik bedoel waar trek je de lijn??
ok, dat is iets subjectiefs. maar voor mij
- liefst zo rap mogelijk (jammer genoeg zijn er snelheidsbeperkingen)
- als het niet vlot gaat
- als het niet vlot gaat om een 'stomme' reden
stomme reden vind ik dan bvb een voertuig dat eigenlijk wel vlot kan zijn, maar dat door zijn ombouwen niet meer vlot is.
sorry het is toegelaten door de belgsche wet dus of het nu veiliger is of ni geen kat dat er gaat over zagen want de wet zegt dat het veilig is... er wordt teveel in de wetgeving veranderd en bepaald over dingen waar die pers geen nota van kennen en dat is verkeerd??? geef mij 1 geldige reden wat de veiligheid in het gedrang brengt als ik tegen 5km per uur over een drempel rijd???
Niet alles gaat over veiligheid in het verkeersrglement he.
Dan moeten we dat leren kennen he, maar iets wat we niet kennen zo maar toelaten zou toch ook niet slim zijn of wel?
De wetgeving moet nu eenmaal een basis hebben om op te steunen, in belgie is dat niet de E-keuring maar een andere instantie, misschien onnozel maar voorlopig is het zo en moeten we ons er aan houden.
Als die lambo-doors makkelijk te openen zijn in noodsituaties en bvb niet enkel te openen zijn door een afstandbediening of zo is er in mijn ogen geen enkel probleem, daarvoor dienen dus die wettelijk instanties om dat uit te zoeken.
maar er worden teveel vooroordelen geveld en daarom zijn er veel tegenstanders van tuning. ik zeg ni dat alles wat wij doen goed is he maar er wordt teveel onterecht met de vinger gewezen en we krijgen de kans ni om onzelf in het goede daglicht te plaatsen omdat de mensen vooroordelen hebben. ik zeg het nog bij mij draaid het nu hier in dit topic om het feit heb respect voor iemand zijn hobby en smaak en is het de uwe ni en je wil het hem zeggen doe het dan op een respectvolle manier!!
maar er worden teveel vooroordelen geveld en daarom zijn er veel tegenstanders van tuning. ik zeg ni dat alles wat wij doen goed is he maar er wordt teveel onterecht met de vinger gewezen en we krijgen de kans ni om onzelf in het goede daglicht te plaatsen omdat de mensen vooroordelen hebben. ik zeg het nog bij mij draaid het nu hier in dit topic om het feit heb respect voor iemand zijn hobby en smaak en is het de uwe ni en je wil het hem zeggen doe het dan op een respectvolle manier!!
En ik denk dat je dat wel bereikt hebt ook gezien de reacties van de mods.
Comment