Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Over die vooroordelen, wie zich "in the picture" werkt krijgt nu eenmaal sneller reactie dan de stille huismus. Das menselijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
      ok, dat is iets subjectiefs. maar voor mij

- liefst zo rap mogelijk (jammer genoeg zijn er snelheidsbeperkingen)
      - als het niet vlot gaat
      - als het niet vlot gaat om een 'stomme' reden

stomme reden vind ik dan bvb een voertuig dat eigenlijk wel vlot kan zijn, maar dat door zijn ombouwen niet meer vlot is.
      stomme reden vind ik een paard dat mss 50km/u (kan verkeerd zijn) kan halen en dat ook mag maar dat dan niet doet!!! ik bedoel wat voor argumentatie is dit nu toch.
      dus als u vrouw tegen 10km per uur de straat kan over lopen maar het maar tegen 5km per uur doet omdat ze hakken aan heeft is een stomme reden voor u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
        Over die vooroordelen, wie zich "in the picture" werkt krijgt nu eenmaal sneller reactie dan de stille huismus. Das menselijk.
        nu komen we tot het grote gevoelige punt he!!! doordat er johhny's of tjoeners met hun wagen en hun basboxen de straat doorvliegen en of de bocht uitvliegen worden de echte tuners direct geassosieerd met doodrijders ed. onze hobby is te duur en vooral die wagen is onze baby wrm zouden wij als echte auto, tuningliefhebbers dan snel gaan rijden en het risico lopen schade te hebben ed. begrijp nu eindelijk toch het verschil eens

Comment

• @jupke, ik zie dat je met een pug rijd. mag ik je eens vriendelijk uitnodigen om hier eens een kijkje te komen nemen gewoon om aan te tonen met wat wij bezig zijn ed. terug verwijderd om geen mods problemen te krijgen he
          Last edited by ; 31/05/2006, 22:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TB for kids
            nu komen we tot het grote gevoelige punt he!!! doordat er johhny's of tjoeners met hun wagen en hun basboxen de straat doorvliegen en of de bocht uitvliegen worden de echte tuners direct geassosieerd met doodrijders ed. onze hobby is te duur en vooral die wagen is onze baby wrm zouden wij als echte auto, tuningliefhebbers dan snel gaan rijden en het risico lopen schade te hebben ed. begrijp nu eindelijk toch het verschil eens
            Ja maar ik begrijp dat wel, bij mij moet je niet zijn.

't is trouwens ook niet correct dat het enkel de auto5 johnny's zijn die de aandacht trekken he, misschien niet in negatieve zin maar als je jezelf een exclusief bakje bouwt trek je ook aandacht ook al is die positief.

Comment

@jupke, ik zie dat je met een pug rijd. mag ik je eens vriendelijk uitnodigen om hier eens een kijkje te komen nemen gewoon om aan te tonen met wat wij bezig zijn ed. terug verwijderd om geen mods problemen te krijgen he
              Merci maar 'k ben al op genoeg fora geabboneerd, N/O

Comment

Ja maar ik begrijp dat wel, bij mij moet je niet zijn.

't is trouwens ook niet correct dat het enkel de auto5 johnny's zijn die de aandacht trekken he, misschien niet in negatieve zin maar als je jezelf een exclusief bakje bouwt trek je ook aandacht ook al is die positief.
                idd dat is zo dus we vallen idd wel op ja maar daarom niet in negatieve zin. hoeveel mensen die op leeftijd zijn die we zien op meetings met hun kinderen en die dan zeggen dat is knap ed, dat houd je ni voor mogelijk. hoeveel mensen tegen mij beginnen praten gewoon op straat over het feit dat ze de auto knap vinden ed dat is ni te begrijpen zelf onderwege op de autostrades ed mensen die hun duim omhoog steken ed. daarom dat ik ni begrijp dat er toch mensen zijn die gewoon ni respectvol hun mening kunnen uiten.

Comment

idd dat is zo dus we vallen idd wel op ja maar daarom niet in negatieve zin. hoeveel mensen die op leeftijd zijn die we zien op meetings met hun kinderen en die dan zeggen dat is knap ed, dat houd je ni voor mogelijk. hoeveel mensen tegen mij beginnen praten gewoon op straat over het feit dat ze de auto knap vinden ed dat is ni te begrijpen zelf onderwege op de autostrades ed mensen die hun duim omhoog steken ed. daarom dat ik ni begrijp dat er toch mensen zijn die gewoon ni respectvol hun mening kunnen uiten.
                  That's live, er zijn brave vriendelijke mensen en er zijn andere, daar zal je mee moeten leren leven. Heeft an sich niets met jullie hobby te maken he. Is gewoon een punt waarop ze zich kunnen richten.

Tot de herfst en dan op de vossejagers, tot de winter dan op de snowboarders die de piste kapot doen tot de lente wanneer de boeren hun mest beginnen uitrijden ...

Comment

• Daar komt dus bij dat wanneer je opvalt en dan initieel meestal zelfs positief, mensen daar over na beginnen denken en dan wel kijken naar hoe die al dan niet mooie wagen die toch op bepaalde vlakken niet voldoet aan wat wij van een auto verwachten, niet visueel dan.

Comment

• Soit, ik denk dat we elkaars meningen nu wel weten en hoop dat we langs alle kanten wat hebben bijgeleerd zodat we elkaar op een andere manier kunnen begroeten

Een goede avond nog.

Comment

Soit, ik denk dat we elkaars meningen nu wel weten en hoop dat we langs alle kanten wat hebben bijgeleerd zodat we elkaar op een andere manier kunnen begroeten

Een goede avond nog.
                        Voor u ook en doe de groeten thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                          Voor u ook en doe de groeten thuis.
                          Lieselotje zegt bla bla terug

Comment

Lieselotje zegt bla bla terug

Superlief

Comment

dus als u vrouw tegen 10km per uur de straat kan over lopen maar het maar tegen 5km per uur doet omdat ze hakken aan heeft is een stomme reden voor u.
                              10km/h is nu wat overdreven, maar eigenlijk vind ik van wel. slenterwijven in winkelstraten (maar dat is al wat off-topic)

Het is gewoon dikwijls verschieten aan een drempel omdat die voor u opeens bijna stil gaat staan, terwijl de meeste andere chauffeurs gewoon naar ±30km/h vertragen. OK, dat ligt deels aan mij (altijd defensief blijven), maar je moet begrijpen dat vele mensen vloeken op zo'n moment.
                              Last edited by ; 01/06/2006, 00:26.

Comment

• Tuners mogen hier aanschuiven in het rijtje van buschauffeurs, groenen, axim-bestuurders, bejaarden die te traag rijden, fietsers. Hier kunnen ze op geen respect rekenen.

Figuren die met de E-klasse van papa, door Leuven karren en dan de nodige ergernissen uiten tegenover anderen worden hier beter behandeld. Als zo een figuur hier uitvoerig beschrijft hoe hij de ophanging van zijn papa's E in de sportiefste stand zet en dan jammerlijk aan 120 door een bocht moet waar hij maar 90 mag omdat er een "slak" voor hem hangt, dat kan. Meer nog die kunnen hier dan nog een tuner zonder respect gaan zeggen dat wat hij doet illegaal is en gevaarlijk :-)

Soms he ...
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
                                  Tuners mogen hier aanschuiven in het rijtje van buschauffeurs, groenen, axim-bestuurders, bejaarden die te traag rijden, fietsers. Hier kunnen ze op geen respect rekenen.

Figuren die met de E-klasse van papa, door Leuven karren en dan de nodige ergernissen uiten tegenover anderen worden hier beter behandeld. Als zo een figuur hier uitvoerig beschrijft hoe hij de ophanging van zijn papa's E in de sportiefste stand zet en dan jammerlijk aan 120 door een bocht moet waar hij maar 90 mag omdat er een "slak" voor hem hangt, dat kan. Meer nog die kunnen hier dan nog een tuner zonder respect gaan zeggen dat wat hij doet illegaal is en gevaarlijk :-)

Soms he ...

Aha, wa heb ik gemist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                                    Aha, wa heb ik gemist?
                                    Op een haar na die overstekende moeder met baby. (oftewel zeug met zuigeling)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                      Op een haar na die overstekende moeder met baby. (oftewel zeug met zuigeling)
                                      euhm, ik bedoel overrijd geen moeders!

Comment

• Amaai, mijn botten ... Ik ben hier een uur aan't lezen geweest om mijn schade in te halen
                                        Enfin, 't was wel interessant
                                        En nu nie om de discussie weer op te laten laaien, maar ik wil even een vooroordeel de wereld uit helpen: mijn Beetje is ook gestyled en dus ook verlaagd maar ik kan 95% van de verkeersdrempels makkelijk op aan 30 km/uur (de wettelijk toegelaten snelheid op die krengen, niet?)... Om nu met een ander cliché te eindigen: zeg niet te gauw, 't is weer een vrouw

Eva

Comment

• enkele dagen geleden dit gezien, kvin em perfect
                                          toyota paseo

Comment

Working...
                                          X