Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Aangezien het 'foute getunede wagens' topic dicht is post ik het hier maar:
Ik rij gisterenavond naar mijn werk, en wat zie ik daar staan aan het licht: Een getunede golf... Niet mijn smaak, maar goed. Ik ga iets dichter staan en plotseling zie ik iets op zijn koffer hangen... Een RS4 logo !!
Ik zat alleen in de wagen maar ik lag gewoon plat van het lachen, wie hangt dat nu op zijn golf ?? Ik heb snel even een foto gemaakt met de gsm, maar je ziet het niet echt duidelijk.
Ik snap sommige mensen toch niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkillzAangezien het 'foute getunede wagens' topic dicht is post ik het hier maar:
Ik rij gisterenavond naar mijn werk, en wat zie ik daar staan aan het licht: Een getunede golf... Niet mijn smaak, maar goed. Ik ga iets dichter staan en plotseling zie ik iets op zijn koffer hangen... Een RS4 logo !!
Ik zat alleen in de wagen maar ik lag gewoon plat van het lachen, wie hangt dat nu op zijn golf ?? Ik heb snel even een foto gemaakt met de gsm, maar je ziet het niet echt duidelijk.
Ik snap sommige mensen toch niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manosdie reflectoren zijn nochtans verplicht bij zo'n soort achterlichten (waarbij de reflectoren uit de lichtblokken zijn weggelaten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaAhzo, wist ik niet. Toch maar weinigen die dat doen, er rijden er hier zoveel rond met die witte achterlichten die dat niet hebben. Ik zal er eens op letten .
Comment
Comment