Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude

Geen foto's van die grijze Golf IV op de achtergrond?
        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
          Geen foto's van die grijze Golf IV op de achtergrond?

Nee

Comment

• Aangezien het 'foute getunede wagens' topic dicht is post ik het hier maar:

Ik rij gisterenavond naar mijn werk, en wat zie ik daar staan aan het licht: Een getunede golf... Niet mijn smaak, maar goed. Ik ga iets dichter staan en plotseling zie ik iets op zijn koffer hangen... Een RS4 logo !!

Ik zat alleen in de wagen maar ik lag gewoon plat van het lachen, wie hangt dat nu op zijn golf ?? Ik heb snel even een foto gemaakt met de gsm, maar je ziet het niet echt duidelijk.
            Ik snap sommige mensen toch niet hoor.

Comment

• en dan nog die twee opgeplakte reflectoren . Onlangs een getunede mazda 3 gezien:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
                Aangezien het 'foute getunede wagens' topic dicht is post ik het hier maar:

Ik rij gisterenavond naar mijn werk, en wat zie ik daar staan aan het licht: Een getunede golf... Niet mijn smaak, maar goed. Ik ga iets dichter staan en plotseling zie ik iets op zijn koffer hangen... Een RS4 logo !!

Ik zat alleen in de wagen maar ik lag gewoon plat van het lachen, wie hangt dat nu op zijn golf ?? Ik heb snel even een foto gemaakt met de gsm, maar je ziet het niet echt duidelijk.
                Ik snap sommige mensen toch niet hoor.

wat een afgang.

Comment

• Die Mazda heb ik ook elke dag in Nieuwpoort zien staan

Net als die bordeaux / purperen 307 CC die je hier al eens gepost hebt
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                    en dan nog die twee opgeplakte reflectoren .
                    die reflectoren zijn nochtans verplicht bij zo'n soort achterlichten (waarbij de reflectoren uit de lichtblokken zijn weggelaten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                      die reflectoren zijn nochtans verplicht bij zo'n soort achterlichten (waarbij de reflectoren uit de lichtblokken zijn weggelaten).
                      Ahzo, wist ik niet. Toch maar weinigen die dat doen, er rijden er hier zoveel rond met die witte achterlichten die dat niet hebben. Ik zal er eens op letten .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                        Ahzo, wist ik niet. Toch maar weinigen die dat doen, er rijden er hier zoveel rond met die witte achterlichten die dat niet hebben. Ik zal er eens op letten .
                        Die moeten hun achterlichten wel terug origineel zetten voor de keuring. M'n maat met zijn getjoende Dolf moet dat ook doen.

Comment

• Comment

• Is die mini van de zuster van m'n tennistrainer. Rijdt beenhard!

Comment

• Met de achterlichten kan ik nog leven, hoewel toch liever de originele... maar die velgen vind ik absoluut not done! en zoals Pablo zegt: ze reduceren het comfort tot 0.00! Ik zou geen nier verkopen voor een facelift bij wijze van spreken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                Is die mini van de zuster van m'n tennistrainer. Rijdt beenhard!
                                De zus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                  De zus?
                                  Weet ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                    Is die mini van de zuster van m'n tennistrainer. Rijdt beenhard!
                                    Die foto is inderdaad erges genomen in Oostduinkerke, maar verder weet ik niets over die zuster van u tennistrainer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels

Witte striping vloekt echt met al dat chroom ... zeer lelijke MINI vind ik persoonlijk
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Witte striping vloekt echt met al dat chroom ... zeer lelijke MINI vind ik persoonlijk
                                        daar geef ik je gelijk in!

Comment

• Die z'n velgen zijn precies gekrompen in de was...

Toemme ik bedoel de auto

Comment

Working...
                                          X