Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
idd thxs manos. ieder zijn mening. ik respecteer dave en ieder zin mening ook.
thxs arnev.
eyla manne das ma voor te lachen eh
ik vind da gewoon een schoon manne'ke, den deze
idd ieder mag z'n mening uiten, en ze moet gerespecteerd worden door iedereen
btw nu ik nog is naar de focus kijk, vind ik hem nog lelijker en lelijker worden
Dit golfje kwam ik onlangs tegen, die kleur staat hem beeldig . Hij had zelfs zijroostertje van een Z3, alleen jammer van de speelgoedachterlichten en de 4 uitlaten.
Dit golfje vind ik er wel stoer uitzien, echt een specialleken . Check hoever die achterbanden uit de wielkasten komen . En moet je dat interieur zien! De voorkant vind ik er wel speciaal uitzien, nog nooit heb ik zo'n motorkap gezien gezien op een golf.
Alleen jammer dat er niet veel meer mee gereden wordt, aan de remschijven en banden te zien staat hij al een tijdje stil, t'geld zal op zijn waarschijnlijk .
Alleen jammer dat er niet veel meer mee gereden wordt, aan de remschijven en banden te zien staat hij al een tijdje stil, t'geld zal op zijn waarschijnlijk .
aan't interieur is het ook te zien, 't is helemaal gesmolten
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
onbegrijpelijk dat mensen in zo'n karren willen rondbollen, en er bijgevolg dus ook eens in gezien willen worden (alhoewel, mss begint het nut van geblindeerde ruiten me bij deze duidelijk te worden)
dat ze in zulke dingen dan nog eens tijd, geld en energie insteken vindk al helemaal onbegrijpelijk.
die 2 golfjes zijn er van mere, en rijden wel degelijk rond
de eerste is juist overgekocht door iemand die er dagelijks mee rondtoert. Mooi afgewerkt en best nog mooi geluid voor een diesel. De achterbumper is ook heel knap. Buiten de lichten is dat echt een heel knap ding.
De 2°golf staat steeds voor de deur van zijn baasje en komt enkel in beweging in het weekend of voor een meeting. Is ook zo gekocht maar heeft wel de kleur gewijzigd en andere velgen gestoken. Persoonlijk vond ik het eerste kleurtje knapper (kameleon) maar hij heeft er een patat mee gezet en hem helemaal herspoten. Kameleon kost stukken van mensen, en 1 paneel herspuiten is quasi niet doenbaar wegens te veel kleurverschil.
zalig die 2 golfkes , van die oranje andere achterlichten en de z3 roosters eruit , en die is af. en van de gele: ander interieur , spoiler en achterlichten. en die is ook af !
Comment