Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel knap Compactje zelfs! Velgen zijn prima imo. Alleen komt hier weer de vraag bij me op... Hoe geraakt die gast door de keuring met z'n air-ride?

Comment

• is geen airride
      the real stuff
      dus waarschijnlijk effe bijdraaien

Comment

• Velgen zijn van EVOX! Prachtig wiel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké

Die is dus weldegelijk verlaagd eh

Op deze foto's zie je het heel duidelijk ja
          Maar op die foto die Tuscani poste is hij volgens mij nog niet verlaagd hoor. Of het moet gezichtsbedrog zijn op de foto.

Ach ja, we gaan hier niet voor zeveren, knappe bak en dito velgen !

Comment

• foto die ik poste was van vroeger.
            maar wist niet dat er nog foto's op het net rondvlogen van zijn wagen in huidige toestand.

Comment

• neen die pinkers zijn lampjes zoals mijn voorpinkers.
              zijn geolied zodat het lelijke orange weg is. daarmee geven ze wel een beetje een blauwe schijn af als het licht anders zit.
              de blauwe voorlichten is ook weer een reactie van de flits op zijn "xenon"-lichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                TimKaa...

Ik bemerk 2 S2000'tjes... Heb je daar per ongeluk betere foto's van?
                Ja, maar enkel van de voorkant, ze waren op de velgen na volledig standaard, één van de twee had ook nog andere uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                  foto die ik poste was van vroeger.
                  maar wist niet dat er nog foto's op het net rondvlogen van zijn wagen in huidige toestand.
                  Vandaar m'n verwarring!

Heel knap! Maar ik had ook 'ns graag de achterkant gezien! Hint hint!

Comment

• RESPEKT

Comment

• Hoe hangen die spiegels daar nu aan en hij heeft zelfs plastiekskes die spinnen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                        Vandaar m'n verwarring!

Heel knap! Maar ik had ook 'ns graag de achterkant gezien! Hint hint!

Comment

• voila ze

deze achterlichten zijn trouwens veel knapper dan de originele

Comment

voila ze

deze achterlichten zijn trouwens veel knapper dan de originele

Waar, deze is echt een juweeltje imo, en toch zo 'simpel'.

Als ik dan toch iets van kritiek mag geven, waarom die originele uitlaat?

Comment

• tis een 150pk diesel.
                              en denk dat een dikke uitlaat wat gaat afsteken. Ook hangt hij zo laag dat het redelijk bedreigend wordt voor de uitlaat vrees ik.

Comment

tis een 150pk diesel.
                                en denk dat een dikke uitlaat wat gaat afsteken. Ook hangt hij zo laag dat het redelijk bedreigend wordt voor de uitlaat vrees ik.

Owkee, en wat met uitlaat stukske afdoen en bumper toe?

Comment

• tis mijne auto niet hé

Comment

tis mijne auto niet hé

Kweet het maar ja, den eigenaar zit hier ni, dus daar kan ik het ni aan vragen é?!

Comment

• Vrees dat hij rap stukken zou hebben. Want hij rijd niet echt traag.
                                      zo heeft/had hij een kevertje pla top de buik. echt laag, maar verschrikkelijk mooi. hij wou het direct hoger leggen omdat hij veel te traag moest rijden en iets meer comfort wou. Na 6maand staat het weer te koop. waarschijnlijk omdat hij niet snel genoeg gaat.
                                      kzal eens zoeken achter foto's ervan.

Comment

• Hij zal al verkocht zijn want vind de andere foto's niet meer.

Comment

Hij zal al verkocht zijn want vind de andere foto's niet meer.

Naais! Die achterwielen!

Comment

Working...
                                          X