Idd een spijtige zaak...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoshij dient dan ook om snel mee te rijden en leent zich voor een circuit. ik denk ni da de eigenaar die aanpassingen heeft gedaan om op te vallen...
Voor de rest zou je wel gelijk kunnen hebbennls2000
Comment
-
Last edited by Mercedeske; 05/10/2006, 00:27.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeWat ziet mijn oog daar?
Uitlaat van een G5 GTI
Toch te hoog naar mijn mening, moeder aarde roept
edit: blanco nummerplaathouder moet er nog op! Damn xenon's ook, knap op een golf!
Die achterspoiler heb ik altijd zeer knap gevonden, staat schoon op een G4. De xenons zou ik laten vallen, de originele lichtblokken staan ook zeer goed.
En de kleur : kan slechter, maar ook beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniGehandicapten hebben dikke bakken tegenwoordig.
of ben je gehandicapt als je een mercedes koopt?
Comment
-
2 Tjoening karren achter elkaar...
- Corsa die "deftig" getuned was. Ik bedoel hiermee: er is geld ingestoken en het trekt nog een beetje op iets. Had een centrale dubbele uitlaatpijp. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak
- Weetikveelfoutetjoener. Die was gewoon hilarisch. De foto is niet zo duidelijk, maar hij had zo een metalen stijkplank op de koffer, van die dubbele uitlaatpijpen int midden wat veel te veel lawaai maakte ookal ging hij maar stapvoets, volledig zwarte lampkappen enal...nie normaal dom! En voor de mensen die afvragen of die semikale-met-zo-1-streep-haar-in-het-midden persoon met wit truike en niet zichtbare nike sneakers hand in hand met zijn marina, zo lelijk als de nacht, de eigenaar is van deze foute wagen.... JA!
Comment
Comment