Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenwa is da ooit geweest? Ne oude mitsu Colt?
Honda Civic EG denk ik, maar ik kan me vergissen natuurlijk, want veel is er niet meer te herkennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenwa is da ooit geweest? Ne oude mitsu Colt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHonda Civic EG denk ik, maar ik kan me vergissen natuurlijk, want veel is er niet meer te herkennen
jij hebt zelfs nog zo ééntje staan of is hij al weg
Comment
-
Ik denk ook dat het op basis van een mx5 is, het stuur is van een mx5 met een bmw logo op geplakt. Ik begrijp alleen niet goed waarom men dit eigenlijk doet want het prijsverschil tussen een mx5 en een Z3 is niet zo erg groot of de ombouw zou moeten gebeurt zijn toen de Z3 net op de markt was
Comment
-
Idd, een Mazda Miata U9 van 1991.
Gegevens gevonden aan de hand van het kenteken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
Tuning die ik nog wel kan smaken. Hij weet tenminste waar hij mee bezig is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
Tuning die ik nog wel kan smaken. Hij weet tenminste waar hij mee bezig is...
Meanwhile in Russia...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenwat scheelt hiermee? is ne mooie e30 m3
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Comment