Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat reacties op YouTube eerst moeten goedgekeurd worden. Vandaar dat er zo weinig reacties staan zeker...

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Tja...in Miami reden ook van die mottige exemplaren rond. Wel met een mulle vol met gouden tanden...
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Niet direkt een foorkot,maar wat willen mensen nu met zo'n badge

Comment

• vroeger e30 tijd, plakte er op 60% van de bmw's zo'n embleemke, begrijp t ni zene wie haalt t in zene kop
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Vandaag stond ik naast ( wat ik dacht ) een RS3 geparkeerd. Remmen, wielen, uitbouw, zetels, noem het maar op...klopten allemaal om een RS3 te zijn.
            Totdat die gast toe kwam en startte...Een diesel dus...
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              vroeger e30 tijd, plakte er op 60% van de bmw's zo'n embleemke, begrijp t ni zene wie haalt t in zene kop
              Mijn pa had da op zijn stuur van zijn E30 ondersteboven geplakt omdat onze achternaam met een W begint .
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Vandaag stond ik naast ( wat ik dacht ) een RS3 geparkeerd. Remmen, wielen, uitbouw, zetels, noem het maar op...klopten allemaal om een RS3 te zijn.
                Ik ken er nog zo eentje "een M5", om van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Vandaag stond ik naast ( wat ik dacht ) een RS3 geparkeerd. Remmen, wielen, uitbouw, zetels, noem het maar op...klopten allemaal om een RS3 te zijn.
                  Klopt, heeft een tijd te koop gestaan op 2dehands etc...

Comment

• Eentje van facebook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Niet direkt een foorkot,maar wat willen mensen nu met zo'n badge

Die heb ik vandaag "gespot" in knokke.
                      Afschuwelijke logo deed me de wagen in kwestie opvallen, lol!
                      Zelfs nog geen geld voor een OEM m5 logo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

Eentje van facebook
                        Da is 99% zeker een kraam om mee te crossen, in dat geval vind ik het wel cool.
                        Als het voor op de baan is, is het erover :p
                        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Audi S6 2.2 ergens midden in de alpen.
                          heeft 360pk onder de kap liggen rijdt echt super lekker maar de dumpvalve maakt bij het schakelen een psthh lawaai niks voor mij en de uitlaat was custom made maar alweer niks voor mij ik rijdt liever lekker annoniem zonder dat je mij hoort aankomen van 10km ver.

Staat nog steeds te koop 5500€ 340 000km maar dat zie je echt niet aan de auto lak is nog vrij perfect motor staat volledig in orde etc maar je moet er voor zijn zeker tjoeninglawaai.

20130726_173409.jpg20130726_173438.jpg20130726_173709.jpg
                          Polo 6n 1.4

Comment

• Mexicaanse auto hier voor mijn deur op het Laurentplein Beangstigend ding!
                            Moet grappig zijn om mee naar de keuring te gaan.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• als ik eens tijd heb zal ik een toer doen in de buurt. er staat hier een oude 318 (met 318 badge op) en dan op de andere kant M3
                              lets have some more member berries

Comment

• dan vind ik mijn tuning toch wel beter.
                                jaar of 8 terug:
                                zo aangekocht

let op de grote cilinderinhoud die op de zijvleugels werd weergegeven:

de typische stijl van 'schaap in wolfskleren'. dikke spoiler, banden met witte letters, chroom goed opvallende 1.3 badjes op de voorvleugels. hoe kunt u niet voorstellen hoeveel golf/seat/alfa romeo diesels er naast mij hun motor in toeren hielden aan de rode lichten.

pittig detail: stak een getunede 2.0scorpio onder de kap met dubbele carbu, 5bak van een sierra en korte achteras van een 1.3 (accelereren enorm). zo die dieselkes valse hoop geven

nu heb ik een 3.0 staan en die moet er uiterlijk zo tam mogelijk uit zien

Comment

Ik heb daarjuist nog achter zo ene gereden.
                                  Het nieuwe model 5-reeks touring, met M5 badge
                                  Was duidelijk een dieselstoof...

Nummerplaat 1-DVA-...

Comment

• Vantweekend een fluogele RX-7 zien staan in Handzame, gisteren eens teruggegaan om te zien of hij er nog stond en eventueel foto van te nemen.
                                    maar deze was jammergenoeg weg om hem met jullie te delen

Comment

• e typische stijl van 'schaap in wolfskleren'. dikke spoiler, banden met witte letters, chroom goed opvallende 1.3 badjes op de voorvleugels. hoe kunt u niet voorstellen hoeveel golf/seat/alfa romeo diesels er naast mij hun motor in toeren hielden aan de rode lichten.

pittig detail: stak een getunede 2.0scorpio onder de kap met dubbele carbu, 5bak van een sierra en korte achteras van een 1.3 (accelereren enorm). zo die dieselkes valse hoop geven
                                      Volledig anoniem met een 1.3 is nog leuker.

Vroeger kwam ik regelmatig een "A6" tegen met een 2.0tdi e logo tegen maar eigenlijk lag er een 5.2 V10 onder de kap. Een 2*dubbele uitlaat zegt al genoeg (voor mij althans)
                                      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                        Volledig anoniem met een 1.3 is nog leuker.

Vroeger kwam ik regelmatig een "A6" tegen met een 2.0tdi e logo tegen maar eigenlijk lag er een 5.2 V10 onder de kap. Een 2*dubbele uitlaat zegt al genoeg (voor mij althans)
                                        Net zo'n RS6 gezien in knokke met 2.0TDI op de koffer
                                        BMW X5 45e

Comment

+100 PK!

Je zou eens voor de grap tegen de eigenaar moeten doen alsof je denkt dat het een echte M5 is.

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                                          Die heb ik vandaag "gespot" in knokke.
                                          Afschuwelijke logo deed me de wagen in kwestie opvallen, lol!
                                          Zelfs nog geen geld voor een OEM m5 logo...
                                          In Knokke. :') Idd afschuwelijk, dat fake logo.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          vroeger e30 tijd, plakte er op 60% van de bmw's zo'n embleemke, begrijp t ni zene wie haalt t in zene kop
                                          Sommige dealers hingen zelfs nog zo'n 'M' embleem op de kofferklep. "///M 316" en van die toestanden.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X