Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten

Eentje van facebook
    Russia/oostblok tuning.

Leuk, die Kadett E break op de achtergrond trouwens, m'n ouders hebben nog met zo eentje gereden, ook een witte. Met witte zonneband en donkerdere folie op achterste de ramen. Al was dat eerder voor ons als kind bedoeld tegen de zon (al hielp het niet echt veel), want m'n vader is totaal niet in tjoening (of auto's) geïnteresseerd. Zonneband hing er al op toen we hem kochten.

Ik sta rechts op de foto.

Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk Berichten
    Da is 99% zeker een kraam om mee te crossen, in dat geval vind ik het wel cool.
    Als het voor op de baan is, is het erover :p
    Die achter 'bumper' (krantenpapier ) Zotte spaakvelgen ook.

Nog een vb van Russia tuning

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
    Volledig anoniem met een 1.3 is nog leuker.

Vroeger kwam ik regelmatig een "A6" tegen met een 2.0tdi e logo tegen maar eigenlijk lag er een 5.2 V10 onder de kap. Een 2*dubbele uitlaat zegt al genoeg (voor mij althans)
    Wolf in schaapskleren is idd vet. E30 320is (zelfde motor als in de M3) zonder Mtech 2 kit, met wieldoppen en met 316i badge achteraan.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Russia/oostblok tuning.

Leuk, die Kadett E break op de achtergrond trouwens, m'n ouders hebben nog met zo eentje gereden, ook een witte. Met witte zonneband en donkerdere folie op achterste de ramen. Al was dat eerder voor ons als kind bedoeld tegen de zon (al hielp het niet echt veel), want m'n vader is totaal niet in tjoening (of auto's) geïnteresseerd. Zonneband hing er al op toen we hem kochten.

Ik sta rechts op de foto.

jullie gebruikten in die tijd al de correcte methode om deauto te wassen

2 emmermethode met spons en nog een emmer voor de velgen zeker

Comment

• Zoek de fout.

Comment

• WTF? Welke klojo hangt dat er nu op?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
          X